- Pagină de start
- Auto
- Honda
- Honda Civic
Honda Civic Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Honda Civic, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Honda Civic
-
Honda Civic 1.0 VTEC Elegance FLA SpurH LM PDC ACC
€ 8.780,-- 59.451 km
- 05/2017
- 95 kW (129 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86156 Augsburg -
Honda Civic Tourer Lifestyle nur an Haendler/Export
€ 5.555,-- 168.250 km
- 01/2014
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-57462 Olpe -
Honda Civic Tourer Style Edition 1.6 i-DTEC AHK Navi
€ 9.990,-- 143.800 km
- 10/2016
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-36251 Bad Hersfeld -
Honda Civic Lim. 5-trg. Elegance/Navi/ACC+/TÜV Neu !
€ 15.480,-- 84.172 km
- 03/2018
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
3,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
93 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-74889 Sinsheim -
Honda Civic 1.5 VTEC Sport Plus
€ 17.899,-- 82.478 km
- 06/2017
- 134 kW (182 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
133 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1000 Brussel -
Honda Civic 1.0 i-VTEC Turbo Elegance
€ 13.850,-- 68.230 km
- 04/2018
- 95 kW (129 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
117 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-07580 Ronneburg -
Honda Civic 1.6i Automatik, TÜV NEU, Einparkhilfe
€ 2.890,-- 171.170 km
- 05/2002
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
174 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-14612 Falkensee -
Honda Civic 1.5 VTEC PRESTIGE PANO,KEYLESS,ACC,KAMERA
€ 19.880,-- 77.048 km
- 02/2019
- 134 kW (182 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
6,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
139 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-12103 Berlin -
Honda Civic 1.8 i-VTEC Comfort
€ 13.590,-- 43.000 km
- 09/2016
- 104 kW (141 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-06886 Wittenberg
Compania japoneză Honda are o istorie bogată în industria auto-moto. Remarcându-se inițial pe segmentul moto, Honda devine încă de la sfârșitul anilor 50 cel mai mare producător la nivel mondial de motociclete, ulterior asigurându-și același titlu și în ceea ce privește motoarele pe combustie internă, ajungând în zilele noastre să producă mai mult de 14 milioane de unități pe an. În segmentul auto, compania se află pe locul opt la nivel mondial, după branduri cunoscute precum Volkswagen, Ford, PSA Peugeot Citroen sau Toyota. Situația nu a fost întotdeauna atât de roz, pentru că la sfârșitul anilor ’70, Honda era la un pas de a părăsi industria auto. Modelele produse până atunci nu au reușit să se impună, provocând pierderi importante pentru compania japoneză. Însă lansarea seriei Civic a fost un succes copleșitor. Scoasă pe piață în anul 1972, această mașină se adresa sectorului automobilelor compacte și era disponibilă la un preț foarte mic. Având un consum scăzut și o calitate excelentă a construcției, Civic era dotată cu tehnologia CVCC patentată de Honda, motiv pentru care nu a avut nici o problemă în a îndeplini standardele de emisii poluante ale anilor ’70 și ’80. Honda civic este un model foarte popular pe piața Nord Americană, unde a înregistrat aproape jumătate din toate vânzările. O altă premieră importantă realizată de aceste modele este lansarea din 2001 a mașinii Honda Civic Hybrid, care a contribuit semnificativ la dezvoltarea pieței mașinilor hibrid.
Prima Generație Honda Civic
În luna iulie a anului 1972 își făcea apariția primul Honda Civic, disponibil inițial doar în varianta cu două uși. Cu un motor transversal de 1169 cm³ și beneficiind de tracțiune integrală, modelul era surprinzător de spațios pentru dimensiunile sale. Dacă inițial a devenit cunoscut pentru consumul mic și nivelul de emisii scăzut, variantele ulterioare și-au dovedit capabilitățile în competițiile sportive, confirmând astfel iscusința și seriozitatea inginerilor japonezi. Honda Civic se găsea în mai multe variante, fie coupe, fie hatchback sau station wagon cu cinci uși. Criza petrolieră din anul 1973 a avut o contribuție decisivă la succesul acestui model, întrucât cererea pentru mașini cu un consum scăzut era foarte ridicată. Printre dotările importante se mai numărau frânele pe disc, tapițeria din vinil reciclat sau sistemul de aer condiționat.
Generațiile ulterioare
Anul 1979 a marcat apariția celei de-a doua generații Honda Civic. De data aceasta, mașina a crescut în dimensiune, avea un design ceva mai sportiv și a beneficiat de motoare mai puternice. Toate motoarele Civic din a doua generație foloseau designul CVCC, care introducea o a treia valvă pe cilindru. Modelul standard era echipat cu un motor de 1335 cm³ cu 55 cp, însă cumpărătorii puteau opta pentru varianta de motor de 1488 cm³ care producea 67 cp. A treia generație și-a făcut apariția doar patru ani mai târziu, Honda Civic Shuttle, o combinație între un hatchback cu cinci uși si un wagon. Puțin mai târziu a fost lansată și varianta coupe cu două locuri, denumită CRX. Motoarele din această generație făceau parte din seria D și aveau patru cilindri. În anul 1984 a fost introdus un nou tip de motor, numit 4WD. Acesta era mult mai eficient față de versiunile precedente, folosind un alt tip de transmisie. Cea de-a patra generație lansată în 1987 a avut parte de un nou design, devenind puțin mai încăpătoare. O altă schimbare importantă a fost introducerea unei suspensii independente pe partea din spate. De-a lungul următoarelor șase iterații, Honda Civic a avut parte de numeroase transformări importante. Motoarele au devenit din ce în ce mai bine optimizate, Honda reușind să producă unele dintre cele mai eficiente motoare de pe piață. Design-ul a fost și el optimizat și adus la zi, iar tehnologia de ultimă oră disponibilă o dată cu noile modele dovedește faptul că Honda știe să-și mulțumească și să-și fidelizeze clienții, chiar și în condiții foarte competitive. De-a lungul timpului, Honda Civic a câștigat nenumărate premii importante, care i-au confirmat poziția de lider pe piața mașinilor compacte. Bineînțeles că japonezii nu s-au oprit aici și au creat modele speciale pentru competițiile sportive, reușind să câștige în anul 2013 Campionatul Mondial al Constructorilor de Mașini.