- Pagină de start
- Auto
- Honda
- Honda Accord
Honda Accord Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Honda Accord, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Honda Accord
-
Honda Accord 2.0i ES VTEC
€ 3.800,-- 98.319 km
- 09/1999
- 108 kW (147 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-26006 Logroño - La Rioja -
Honda Accord 2.4 COUPE AUTOMAAT 190PK
€ 12.450,-- 65.312 km
- 09/2009
- 140 kW (190 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
223 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5555 XP VALKENSWAARD -
Honda Accord *1.HAND*Lückenlos s.h.gepflegt*TÜV NEU*
€ 14.875,-- 79.200 km
- 09/2013
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
170 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-14480 Potsdam -
Honda Accord 1.6i LS
€ 4.490,-- 62.000 km
- 02/2002
- 84 kW (114 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08187 SANTA EULÀLIA DE RONÇANA -
Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC Lifestyle XENON Sitzhz.
€ 8.750,-- 166.100 km
- 04/2014
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86156 Augsburg -
Honda Accord 2.0 Limousine Lifestyle Soundsystem Bi-Xenon Kurve
€ 13.750,-- 108.000 km
- 03/2014
- 115 kW (156 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-14974 Ludwigsfelde -
Honda Accord 2.2i-DTEC Lifestyle
€ 12.699,-- 175.000 km
- 05/2013
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08700 IGUALADA -
Honda Accord 2.0i-VTEC Sport
€ 7.950,-- 179.000 km
- 07/2007
- 114 kW (155 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28806 ALCALA DE HENARES -
Honda Accord 2.0 Elegance 50 Jahre Edition *Xenon*PDC*
€ 10.980,-- 130.000 km
- 02/2013
- 115 kW (156 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-59067 Hamm
Viteză, îndrăzneală şi curaj sunt termenii cu care conducătorii automobilelor Honda se identifică. Aşa se întâmplă şi cu corporaţia japoneză, ale cărei începuturi pot fi urmărite până în 1937, când Soichiro Honda, fondatorul ei, era un simplu mecanic auto într-un garaj. Cu perseverenţă şi curaj, Soichiro Honda şi-a deschis propria sa firmă şi a început să fabrice pistoane pentru Toyota. În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, fabricile lui au fost distruse, iar compania a fost naţionalizată, aşa că japonezul a luat-o de la început, construind motoare şi motociclete. Prima motocicletă producţie integrală Honda a fost Honda D-Type, în 1949, iar primul automobil a fost T360, o camionetă mini pickup, care a fost lansată în august 1963. Avea un motor mic, pe gazolină, şi atingea 8.5000 rotaţii pe minut, influenţă clară a motocicletelor Honda, care făceau deja faima companiei. Având un preţ accesibil, camioneta a fost bine primită de public. În acelaşi an, 1963, Honda a lansat şi prima maşină sport, denumită S500, un roadster cu două uşi, care atingea o viteză maximă de 125 kilometri pe oră. Succesul acestor prime două automobile a determinat conducerea Honda să continue diversificarea producţiei cu autoturisme de lux, vehicule comerciale uşoare, vehicule electrice hibride, camioane uşoare. Totuşi, în anii 1990, compania a traversat o perioadă dificilă, prin decesul fondatorului şi faptul că explozia de cereri de camioane de pe piaţă i-a prins nepregătiţi pe japonezi. În curând, a fost implementată o nouă cultură organizaţională, Honda orientându-se spre vehicule SUV şi monovolum, în detrimentul sedan-urilor şi coupe–urilor care înregistrau vânzări mici. Concernul Honda şi-a păstrat poziţia de lider în construcţia de motociclete şi în cea de motoare cu combustie internă şi a urcat în top 10 al celor mai mari constructori de maşini din lume. La aceasta au contribuit şi tehnologiile inovatoare: frâne anti blocare, servodirecție sensibilă la viteză și injecție de combustibil multi-port.
Prima generaţie Honda Accord
În 1976, Honda avea să lanseze pe piaţă una dintre cele mai de success serii ale sale: Honda Accord. Primul model a fost comercializat în varianta de hatchback cu trei uşi, pe platformă de Honda Civic şi cu motor ce utiliza tehnologia CVCC. Dimeniunile mici şi consumul scăzut au determinat o rată crescută a vânzărilor, precum şi lansarea unei versiuni sedan, care includea în echipamentul standard tahometru, radio AM/FM şi scaune capitonate în material textil. Motorizările erau diferite: 1.6 şi 1.8 litri, cutie de transmisie automată în două şi în trei trepte sau în cinci trepte manuală.
Alte opt generaţii Honda Accord
Nu mai puţin de alte opt generaţii Honda Accord au fost lansate din 1981 şi până în prezent, printre modelele din serie fiind incluse variante coupe cu două uşi şi break cu cinci uşi; automobilul a trecut astfel de la clasa compact la cea mijlocie şi apoi în rândul autoturismelor de talie mare. La capitolul îmbunătăţiri trebuie menţionate: cutie de viteză automată la început în patru trepte, apoi în cinci trepte, motoare de maxim 3.5 litri, sistem de reducere a impactului, mecanism de avertizare a şoferului că a părăsit banda de mers, sistem autopilot adaptiv, display digital pentru computerul de bord, comenzi vocale, senzori de parcare pe faţă şi pe spate, cameră de luat vederi pentru manevrele de garare, multiple comenzi pe volan, bluetooth, USB, climă automată dublă.
Premii
Honda Accord se numără printre cele mai premiate maşini din clasa sa şi din portofoliul producătorului, obţinând distincţii atât în Japonia, cât şi în America, Africa şi Europa. A fost votată Maşina Anului în Japonia de trei ori, respectiv în anii 1985, 1993, 2002; în 1994, revista Motor Trend a desemnat-o Maşina de Import a Anului, iar revista Drive i-a acordat titlul de Maşina Anului în 2008; în 2009 a obţinut distincţia Maşina Anului în Africa de Sud; în 2013 i-a fost decernat titlul de Maşina Anului în Canada, iar în 2014 - Maşina Verde a Anului. În plus, numeroase teste au recomandat şi recomandă Honda Accord ca una dintre cele mai fiabile maşini, aşa că, fie nouă sau second hand, Honda Accord concurează cu succes modele precum Mazda 6, Opel Insignia sau Volkswagen Passat, şi se regăseşte printre preferinţele de cumpărărare ale unui conducător auto care îşi doreşte o maşină confortabilă şi fiabilă.