- Pagină de start
- Auto
- Ford
- Ford Escape
Ford Escape Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ford Escape, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Ford Escape
-
Ford Escape Hybrid FHEV AWD 4x4
€ 15.000,-- 77.900 km
- 01/2021
- 149 kW (203 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-27777 Ganderkesee -
Ford Escape USA 3.0 V6 4x4 - Airco - Cruise - 67DKM - Automaat
€ 8.995,-- 67.292 km
- 11/2003
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-7961 AA RUINERWOLD -
Ford Escape Kuga SEL hybrid 4x4
€ 26.490,-- 16.097 km
- 01/2022
- 121 kW (165 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-57271 Hilchenbach
Subsidiarei germane a gigantului grup auto american îi este greu, de cele mai multe ori, să convingă conducerea din SUA să includă ingineri europeni în dezvoltarea modelelor americane sau să introducă în America de Nord seriile europene de succes. Motivul: Producători precum Ford Europa produc modele care nu corespund cerințelor pieței de peste Atlantic. Prea mici în dimensiuni, suspensie prea tare și uneori dotate cu motoare diesel – americanii și canadienii nu au ce să facă cu astfel de mașini. Pe de altă parte, modelele americane sunt importate cu succes în Europa. Compact, raportat la piața americană, SUV-ul (Sport Utility Vehicle) Escape ajunge și în Germania, fiind introdus cu denumirea „Maverick”. Prima generație a acestui model este produsă din 2000 până în 2007.
Ford Escape este o continuare a modelului european Kuga
Încet, încet, se schimbă și strategia companiei mamă. Criza financiară a anilor ce vor urma face ca SUV-urile mici să fie oferite și pe piața nord-americană. Ford Europa oferă produsul de care americanii au nevoie: modelul Kuga, prezentat în 2008. După ce a doua generație Escape, un offroader colțuros, a devenit învechită, Ford introduce în programul său o versiune complet nouă care se bazează pe noul Kuga și care a apărut pe piața americană în anul 2013. Cu toate că asta înseamnă că vechea idee Ford prinde din nou viață, compania alege să comercializeze noul compact SUV sub denumirea Kuga în Europa, pe când în America de Nord, modelul va purta denumirea Escape.
Prima generație Ford Escape este produsă în SUA din 2000 și până în 2007
Pentru producția primei generații Escape, Ford s-a folosit de platforma combi-urilor din seria 600 a partenerului japonez Mazda. Modelul comercializat în multe țări europene drept Ford Maverick este vândut în America de Nord drept Ford Escape, unde este văzut ca un reprezentant compact al clasei sale. În Europa, modelul, având o lungime de 4,40 metri, o lățime de aproximativ 1,78 metri și o înălțime de 1,77 metri, este privit ca un SUV tipic american. Deși Escape este construit cu o caroserie autoportantă, designerii au pus accentul pe caracteristicile unui vehicul de teren.
Offroad-Styling pentru Ford Escape
Spate prelungit, o caroserie colțuroasă, fără compromisuri, și geamuri mari – acestea sunt caracteristicile stilistice cu care prima generație Ford Escape, un SUV cu look de offroader, intră pe piață. În temă cu acest aspect de vehicul de teren, modelul vine cu componente robuste, cum ar fi pragurile laterale și aripile roților din plastic, precum și barele de protecție din față și din spate. La capitolul greutate, observăm clar că Escape se aseamănă doar optic cu un offroader. În timp ce un vehicul de teren ajunge de obicei la două tone, Escape cântărește doar 1,5 tone și se încadrează în clasa mașinilor normale.
Modelul Ford Escape din prima generație are tracțiune integrală și diferențial blocabil
Cu toate acestea, șoferii nu trebuiau să renunțe la abilitățile de offroader ale modelului. Prima generație a acestuia avea printre dotările opționale tracțiune integrală permanentă, precum și un diferențial blocabil care putea fi activat manual în funcție de condițiile de drum. La capitolul motorizare, pe lângă motorul de bază de 2,0 de litri pe benzină, Ford oferă Escape și cu un motor de 2,3 litri din seria Duratec. Maverick era întâlnit cu cea mai mică motorizare, căci puternicele motoare V6 sunt rezervate pieței americane. Din 2006, în majoritatea țărilor europene, în loc de modelele Maverick ușor modificate optic și tehnic, sunt de găsit doar versiunile de import ale variantei americane Escape. Particularitate: începând cu 2004, Ford oferă pentru prima dată o versiune hibridă Escape, păstrată în program până în 2007.
A doua generație Ford Escape este produsă între 2008 și 2012
În timp ce în Europa modelul Kuga ia locul modelului Escape, pentru piețele americane, dar și pentru alte regiuni, Ford introduce o a doua generație Escape. Această generație își are premiera în 2008 și este produsă timp de doar patru ani. Structura fundamentală a design-ului este păstrată și în a doua generație. Dimensiunile noului Escape sunt un pic diferite, începând cu lungimea de 4,44 metri. Datorită lățimii de 1,80 metri, cu aproximativ trei centimetri mai mari, și a înălțimii de 1,72 metri, Ford Escape din a doua generație are un aspect mai dinamic. Ideea din spate: Ford vrea ca SUV-ul să aibă un look de înaltă calitate. Elementele din plastic dispar, acestea fiind înlocuite de bare de protecție vopsite în culoarea mașinii și de praguri laterale corespunzătoare. Datorită noii grile frontale, cromate, înalte, și a gurilor de admisie, noul model se aseamănă optic cu marile SUV-uri și Pick-up-uri Ford.
A doua generație Ford Escape este echipată cu motoare mai puternice
În conformitate cu noul aspect optic, Ford pune în evaluare cea de-a doua generație Escape, dotând-o cu motoare mai puternice. Benzinarele mici sunt scoase din ofertă, fiind înlocuite de motoare în patru cilindri de 2, 3 și 2,5 litri. Motorizarea de top, V6, este oferită în continuare, iar cu ajutorul acesteia Escape are succes și ca mașină second-hand. A doua generație aduce cu ea, din nou, o variantă hibridă. Versiunile hibride erau susținute de aceleași motoare pe benzină și erau disponibile cu tracțiune frontală sau integrală.
În 2013, Ford introduce noul Escape, care se bazează pe Kuga
Cea de-a treia generație Ford Escape își ia adio de la conceptul de odinioară, acum fiind prezentat un model în stilul SUV-urilor compacte, europene. Acesta este întâlnit cu mici modificări și în Europa, purtând denumirea Kuga, dar este întâlnit și în SUA, cu noile motoare mici și economice, Ford EcoBoost.