Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
ford-eco-sport-l-01.jpg

Ford EcoSport

Ford EcoSport Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ford EcoSport, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Ford EcoSport reîntinereşte: prima generaţie, produsă între 2003 şi 2012, s-a încheiat într-un final şi a făcut loc pentru a doua generaţie a mini-SUV-ului. EcoSport a fost prezentat prima dată în ianuarie 2012 la New Delhi Auto Expo, urmat de prezentarea modelului european la congresul GSMA Mobile World din Barcelona, iar din 2014 este disponibil pe piaţă. Până să ajungă la noi, modelul a parcurs deja o lungă călătorie, începând cu design-ul celor de la Vercarmodel Saro din Orbassano, Italia, trecând la dezvoltarea propriu-zisă ce a avut loc la Ford do Brasil (unde EcoSport este şi bestseller), Camaçari, Brazilia, şi până la locul de producţie, Chennai, India. Baza modelului nu este constituită de generaţia precedentă, ci de Ford Fiesta, ajunsă deja la a şaptea generaţie. Motorizarea neconvenţională, dată de un motor în trei cilindri cu o capacitate cilindrică de doar 1,0 litru („1.0 Ecoboost”), este deja cunoscută datorită modelelor Ford Focus şi Ford B-Max. Motorul produce 92 kW (115 CP) şi are un cuplu maxim de 170 Nm. Viteza maximă este de 180 km/h, iar sprintul până la 100 km/h este realizat în 12,7 secunde, în timp ce consumul mediu este de 5,3 per 100 km. Toate ca toate, acest motor cu doar trei cilindri aduce cu el o sumedenie de lucruri. Ford EcoSport vedere din fata Restul gamei de motorizări Ford EcoSport pare îndoielnică, chiar şi singura cutie de viteze, una manuală în 5 trepte, şi lipsa sistemului Start-Stop ridică unele întrebări referitor la denumirea „Eco”. Următorul motor pe benzină este cel de 1,5 litri, care produce 82 kW (112 CP), are un cuplu maxim de 140 Nm, o viteză maximă de 172 km/h şi un consum de 6,3 l/100km, dar per total mai puţin performant, fiind complet neinteresant pentru consumator. Nici segmentul diesel nu arată mai bine: motorul 1.5 TDCi în patru cilindri şi fără turbo produce 66 kW (90 CP), fiind totodată şi cea mai lentă versiune în sprintul până la 100 km/h: 14 secunde. Consumul mic de 4,6 litri per 100 km poate, cel mult, să mai atragă pe un client sau pe altul. vedere din lateral Ford EcoSport

Ford EcoSport: Dotări şi confort

În testul de coliziuni Euro-NCAP, Ford EcoBoost înscrie 4 din 5 stele. Modelul dispune standard de ABS, ESP, asistent la parcare şi asistent la plecarea din rampă. Dimensiunile sale sunt aproape identice cu cele ale predecesorului, numai în lăţime a crescut cu un centimetru, iar în înălţime a pierdut unul. Cu o lungime de 4,27 metri, modelul se lasă destul de uşor înghesuit în locurile de parcare. Dacă însă există un obstacol direct în spatele EcoSport-ului, există o problemă: roata de rezervă este montată pe uşa portbagajului, exact ca în stilul clasic Jeep. Consecinţele au fost deja sugerate: în loc de o „capotă” care se ridică, există o uşă care se deschide, iar pentru aceasta este nevoie de spaţiu. Pentru că tot veni vorba despre aşa ceva, volumul portbagajului este de 333 litri.