- Pagină de start
- Auto
- Ford
- Ford Capri
Ford Capri Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ford Capri, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Ford Capri
-
Ford Capri NIEUW CAPRI FULL OPTION
€ 50.500,-TVA deductibil - 24 km
- - (Prima înmatriculare)
- - kW (- CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8790 Waregem -
Ford Capri Standard Range 52kWh Heck 0,99 FIN*
€ 41.980,-TVA deductibil - - km
- - (Prima înmatriculare)
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
15,5 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-93413 Cham in der Oberpfalz -
Ford Capri Extended Range 77kWh Heck 0,99 FIN*
€ 48.480,-TVA deductibil - - km
- - (Prima înmatriculare)
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
13,3 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-93413 Cham in der Oberpfalz -
Ford Capri Dual-Elektro Extended Range Allrad Premium| FOR...
€ 53.990,-- 10 km
- - (Prima înmatriculare)
- 250 kW (340 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-1220 Wien -
Ford Capri Elektro Extended Range| FORD STAHL W22
€ 49.490,-TVA deductibil - 10.000 km
- 10/2024
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul de prezentare
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-1220 Wien -
Ford Capri Elektro Extended Range| FORD STAHL W22
€ 49.490,-- 10 km
- - (Prima înmatriculare)
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-1220 Wien -
Ford Capri 286ch 77kW Extended Range RWD
€ 47.999,-TVA deductibil - 8.500 km
- 11/2024
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-08000 Charleville Mezieres -
Ford Capri Premium **NEUES MODELL** *PANO*360°*iACC*
€ 58.100,-TVA deductibil - 10 km
- - (Prima înmatriculare)
- 250 kW (340 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
13,4 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-81827 München -
Ford Capri 77kWh RWD Premium 210 kW, 5-türig (Strom)
€ 59.850,-TVA deductibil - 25 km
- - (Prima înmatriculare)
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
14,2 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-39116 Magdeburg
La sfârșitul anilor ’60, în Statele Unite, a început marea epocă a mașinilor performante – coupé-uri sport ieftine cu motoare de curse rapide - Ford Mustang fiind unul din cei mai importanți reprezentanți ai acestei clasei de vehicule. Acest succes l-a făcut pe producătorul Ford să reia strategia cu un model special dezvoltat pentru piața de pe bătrânul continent. Aceasta a avut succes: mai degrabă elegant decât performant, Ford Capri Coupé desenat de designerul german Uwe Bahnsen, a cunoscut între 1968 si 1986 două ediții și a vândut aproape două milioane de exemplare.
Amatorii sportului cu motor vor aprecia opțiunile de tuning ale Ford Capri
Succesul comercial a determinat producătorul în cele din urmă să ofere modelul Ford Capri - construit în fabricile din Germania în principal pentru piața europeană, pentru a fi distribuit în Statele Unite ale Americii. În timp ce coupé-ul a fost acolo una dintre mașinile importate cel mai bine vândute, în Europa, Capri a făcut furnizorul să deschidă un nou centru de vânzare dedicat cumpărătorilor mai tineri. Ford Capri într-adevăr nu a fost o mașină de legendă la nivel mondial, cum a fost Ford Mustang. Dar atunci când tovarășii de tuning și pasionații de curse doreau un coupé echipat din fabrică cu 150 CP și cu o bună reputație ca mașină sport , apelau la ostentativul Capri RS, ale cărui performanțe putea fi modificate pentru utilizarea în scop de agrement, fără prea mult efort. Vedetele au fost, pe lângă Ford Capri RS 2600 și Capri Turbo, un motor V6 care a fost produs pe termen scurt și dotat cu elemente ale modelelor Ford Mustang cu motor V8, dezvoltând până la 375 CP.
În 1970, primul Ford Capri RS cu echipament sportiv apare pe piață.
În prima serie, între anii 1968 și 1974, coupé-ul sport de la Ford a fost oferit în șapte motorizări diferite pe piață. Modelele inițiale au fost Ford Capri 1300 cu motor V4 mai liniștit, având 37 kW (50 CP), coupé-ul cu motor de 1,5 litri și 1,7 litri, cu până la 55 kW (75 CP), lansate împreună. Mai dinamic motorizate au fost modelele V6 cu capacități de la 2,0 litri până la 2,6 litri, dezvoltând puteri de până la 92 kW (125 CP), coupé-ul ajungând până la 190 kilometri pe oră viteză maximă. Modelul de top, Ford Capri RS 2600, a fost distribuit la dealeri în anul 1970, având 110 kW (150 CP). Modelul RS, cu ținută joasă și echipat cu scaune sport, accelerează în nouă secunde de la zero la 100 km/h și are viteză maximă puțin peste 200 km/h. În anul 1972, producătorul a adăugat în program modelele Ford Capri 1600 GT și Capri 3000 (103 kW/ 140 CP).
Aprecierea calităților sportive ale modelului Ford Capri din generația a doua 1974
Ford a lansat în 1974 coupé-ul său sport din a doua generație, echipat cu o parte frontală revizuită și un eleron spate mărit. Farurile rectangulare au fost înlocuite cu două faruri rotunde într-un proces de îmbunătățire a aspectului în cursul anului 1978. Cel mai mic motor al noii generații Ford Capri avea 1.6 l și 51 kW (70 CP). În completarea programului a fost o versiune de 2.0 litri, cu până la 74 kW (101 CP) și pentru Capri V6, două variante cu capacitatea de 2,3 litri și de 2,8 litri, dezvoltând până la 118 kW (160 CP). Modelul de top a fost Ford Capri 2.8 Turbo cu 138 kW (188 CP), care ajungea la 100 km/h în opt secunde, la o viteză maximă de 220 km/h. În 1986, în Germania a ieșit de pe banda de montaj ultimul coupé din serie.