Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
fiat-sedici-l-01.jpg

Fiat Sedici

Fiat Sedici Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat Sedici, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cel mai mare constructor de vehicule din Italia, Fiat, s-a remarcat pe plan internaţional prin calitatea maşinilor sale. Deşi este recunoscut mai ales pentru maşinile de oraş, Fiat a construit și vehicule ce oferă confortul unui break, dar fac faţă terenurilor accidentate. Primul vehicul offroad Fiat a fost produs între 1951-1987; se numea Fiat Campagnola și a fost destinat uzului militar și civil. Parţial, îşi datorează renumele și faptului că o versiune Campagnola a fost folosită pentru Papamobil, începând cu anul 1980. Abia în anul 2005, odată cu lansarea modelului Sedici, Fiat s-a întors spre vehicule capabile să străbată drumuri în condiţii neprielnice. Astăzi, în oferta de SUV-uri a constructorului italian se găseşte Fiat 500X, model înrudit cu Jeep Renegade. vedere din fata Fiat Sedici

Trei tipuri de tracţiuni

În luna decembrie a anului 2005, la Bologna Motor Show, era lansat Fiat Sedici, un mini SUV dezvoltat de compania italiană în parteneriat cu japonezii de la Suzuki, care au construit un model asemănător, denumit SX4. Prin intermediul Sedici, Fiat spera să răspundă pretenţiilor de cumpărare ale persoanelor care doreau un vehicul capabil să se strecoare în aglomeraţiile urbane, să ofere spaţiu generos pentru o familie și să se preteze excursiilor în natură. Răspunsul a fost acest SUV de oraş, care uimea prin faptul că era, concomitent, un vehicul 4X4 şi 4X2, trecerea făcându-se simplu prin apăsarea unui buton. Mizând pe versatilitatea SUV-ului, Fiat l-a dotat cu tracţiune pe faţă - disponibilă în modul 2WD, cu tracţiune parţială pe roţile din spate - în modul AUTO și cu sistem 4X4 – în modul LOCK. În acest context, Sedici a fost echipat cu trei tipuri de propulsoare: 1.6 litri M16A I4 benzină, 1.9 litri Multijet I4 diesel și 2.0 litri Multijet I4 diesel, conectate la cutia de viteză manuală în cinci trepte sau în şase trepte. interior Fiat Sedici

Mașină oficială la Olimpiada de Iarnă 2006

Fiat Sedici asigura confortul prin două nivele de echipare. Dynamic, nivelul de bază, includea tapițerie textilă, închidere centralizată, geamuri electrice pe față, lumini anti-ceață, scaune rabatabile pe spate, patru airbaguri și CD stereo. Pe nivelul Eleganza erau disponibile, în sistem standard, geamurile electrice pe spate, interiorul cu accente cromate, volanul îmbrăcat în piele, controlul automat al climei, oglinzile externe încălzite, jante de 16 inch din aliaj, sistemul ISOFIX și tehnologia ABS. În plus, exista posibilitatea de a regla scaunul şoferului. În timpul excursiilor, la confortul interior contribuia portbagajul generos de 270 litri care putea fi mărit la 670 litri, prin rabatarea scaunelor din spate. Sedici a fost vedetă la Olimpiada de Iarnă din 2006, organizată în Torino, cu această ocazie Fiat punând la dispoziţia organizatorilor 2000 de exemplare ale seriei și alte o mie de exemplare Grande Punto, Croma, Panda 4x4, Idea, Alfa 159 și Alfa Crosswagon. Mai mult, Sedici a obţinut titlul Maşina Towcar a Anului 2007, decernat de Caravan Club. Calitățile tehnice și versatilitatea, fiabilitatea unui vehicul second hand și preţul accesibil al acestuia sunt argumente ale achiziţionării unui Fiat Sedici în detrimentul unor concurenţi precum Daihatsu Be-Go.