Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
fiat-scudo-l-01.jpg

Fiat Scudo

Fiat Scudo Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat Scudo, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu rol principal în industria automobilistică, încă de la sfârşitul secolului al XIX-lea, compania italiană FIAT şi-a construit un renume bazat pe fiabilitate, inovaţie şi dezvoltare tehnologică. Povestea FIAT îşi are începuturile în anul 1899, când câţiva bancheri şi industriaşi din Nordul Italiei au fondat Fabrica Italiană de Automobile Torino - FIAT. Imediat a ieşit pe piaţă şi primul automobil al companiei: Fiat 3½ HP, cu motor pe spate, radiator răcit cu apă şi capacitate cilindrică de 657 cm cubi. Strategia vizionară a preşedintelui Giovanni Agnelli, preocuparea continuă pentru inovaţie şi răspunsul prompt la cererea de pe piaţă au contribuit la dezvoltarea companiei, aceasta afirmându-se rapid şi pe segmentul construcţiei de vehicule utilitare, militare şi aeronave cu jet, unele modele fiind achiziţionate de instituţii de peste hotare, precum Poşta Britanică şi Marina Regală Britanică. Printre inovaţiile patentate de FIAT, care au marcat istoria automobilistică universală, se numără: transmisia cardanică – în anul 1908, sincronizarea variabilă a valvelor – în 1960, tehnologia Common Rail – în 1997 (vândută firmei Bosch), sistemul MultiJet – în anul 2003, tehnologia MultiAir – în anul 2009, motorul TwinAir în doi cilindri şi transmisia Dual Clutch – în anul 2010. De asemenea, uzinele FIAT sunt recunoscute pe plan mondial ca fiind printre cele mai robotizate pe acest segment de activitate. De-a lungul timpului, FIAT s-a dezvoltat achiziţionând pachete importante de acţiuni Ferrari şi Chrysler LLC şi cumpărând Lancia şi Alfa Romeo. În consecinţă, FIAT se afirmă astăzi ca un jucător important pe piaţa auto din Europa, America de Sud, Asia şi Africa, cu aproximativ 2 milioane de automobile pentru pasageri, produse anual. Performanţele FIAT au fost recompensate de nouă ori cu Premiul Maşina Europeană a Anului şi o dată cu Premiul Designul Mondial al Anului. vedere lateral Fiat Scudo vedere din fata Fiat Scudo

Prima generație

În anul 1994, FIAT şi PSA Peugeot Citroën au pus bazele unui acord pentru construirea unui vehicul comercial uşor, de dimensiuni medii, sub patru branduri: Peugeot, Citroën, Fiat şi Lancia. Astfel, doi ani mai târziu compania italiană a lansat Fiat Scudo, concurent pentru Ford Transit, Hyundai H-1, Mercedes-Benz Vito, Renault Trafic şi Volkswagen Transporter. Pentru un grad ridicat de versatilitate, utilitara era disponibilă în versiunile van cu 4 sau 5 uşi şi microbuz cu 4 sau 5 uşi, respectiv 6 sau 9 locuri. Dotările opţionale ale generaţiei includeau: sistemul ABS, aer condiţionat, geamuri electrice, închidere centralizată şi lumini pentru ceaţă. Două facelifturi au avut loc în anii 1998 şi 2004, primul dintre ele dând o formă alungită designului exterior, iar cel de-al doilea stabilind gama de motorizări la patru variante: benzină 2.0 litri şi diesel de 1.9D, 2.0 JTD, cu putere de 94 cp şi 109 cp. vedere bord Fiat Scudo interior Fiat Scudo

A doua generație

Un design exterior mai atractiv şi capacitatea mărită de transport de până la 1.200 kilograme au fost principalele atu-uri cu care cea de-a doua generaţie Fiat Scudo a ieşit la rampă în anul 2007. Pentru motorizare, Fiat a renunţat la produsele proprii folosite în cadrul generaţiei anterioare şi s-a orientat spre motoarele PSA Peugeot Citroën, de tip diesel Multijet de 1.6 litri şi 2.0 litri HDI 16V. Printre dotările acestei a doua generaţii se numără: servodirecţia, airbagurile, climatizorul, oglinzile încălzite şi cu reglaj electric, închiderea centralizată şi farurile anticeaţă. De asemenea, în funcţie de preferinţe, constructorii au dat posibilitatea alegerii unui ampatament lung sau scurt şi a unui plafon normal sau ridicat. Pentru o accesibilitate cât mai uşoară a pasagerilor şi a încărcării / descărcării mărfurilor, vehiculele au fost dotate cu uşi laterale şi pe spate. Preţul accesibil în raport cu utilitatea şi versatilitatea vehiculului fac dintr-un Fiat Scudo nou sau rulat o alegere excelentă în dezvoltarea solidă a unei flote comerciale.