- Pagină de start
- Auto
- Fiat
- Fiat Bravo
Fiat Bravo Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat Bravo, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Fiat Bravo
-
Fiat Bravo 1.4 16V T JET Emotion |KLIMA|PDC|17 ALU
€ 2.450,-- 174.600 km
- 02/2008
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-72127 Kusterdingen -
Fiat Bravo 1.4 MultiAir Easy Airco Clima Dak Leder Nwe riem
€ 7.490,-- 118.967 km
- 09/2012
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
132 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5107 RJ DONGEN -
Fiat Bravo 1.4 Multiair T 140 CV S&S Emotion
€ 6.300,-- 132.168 km
- 01/2011
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-23100 Montagna In Valtellina - Sondrio - So -
Fiat Bravo 1.6 mjt euro5
€ 2.500,-- 179.000 km
- 12/2011
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
4,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20007 Cornaredo - Milano - MI -
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Dynamic
€ 1.195,-- 269.668 km
- 02/2009
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
156 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-8345 HJ KALLENKOTE -
Fiat Bravo 1.6 MJT 120 CV DPF Dynamic GANCIO TRAINO
€ 4.650,-- 130.000 km
- 08/2010
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
4,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
125 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-27026 Garlasco - Pavia - Pv -
Fiat Bravo Bravo 1.6 mjt Dynamic 120cv FL
€ 3.200,-- 194.000 km
- 05/2011
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
4,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
120 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-14040 Castelnuovo Calcea - AT -
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Corporate
€ 3.450,-- 141.231 km
- 04/2009
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
156 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-1627 LD HOORN -
Fiat Bravo 1.6mjt ACTIVE 105cv CERCHI IN LEGA CLIMA STEREO
€ 3.100,-- 153.065 km
- 02/2008
- 77 kW (105 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-00137 Roma
Fiat este cel mai mare producător auto din Italia. Compania fondată în anul 1899 a avut o influență deosebită asupra economiei italiene, concentrându-se de-a lungul timpului pe segmentul automobilelor de mici dimensiuni. În ultimii 40 de ani, mașinile scoase de Fiat au câștigat de 12 ori titlul de cea mai bună mașină a anului în Europa, dovadă incontestabilă a pasiunii și profesionalismului inginerilor italieni. Una din seriile care s-au bucurat de mare succes atât pe piața europeană, cât și la nivel mondial este Fiat Bravo. Această serie conținea și varianta Brava și înlocuia modelele Tipo deja depășite la nivel tehnologic, însă cele două serii erau foarte diferite, atât în ceea ce privește dotările, cât și ca design. Astăzi vom analiza evoluția în timp a modelelor Fiat Bravo, încercând să surprindem elementele esențiale.
Prima Generație
Seria Fiat Bravo a debutat în anul 1995 în varianta hatchback cu trei uși, sau sub denumirea Brava în varianta hatchback cu cinci uși. Modelul inițial era echipat cu un motor cu 12 valve de 1.4 litri ce dezvolta 79 de cai putere, ulterior fiind disponibile alte trei variante: 1.6 litri cu 16 valve și 101 cai putere, 1.8 litri cu 16 valve sau motor de 2.0 litri cu 20 de valve cu 145 de cai putere. Pe lângă acestea, cumpărătorii puteau opta și pentru două variante turbo diesel, ambele de 1.9 litri, cu 75 sau 98 de cai putere. În anul lansării, seria Bravo/Brava a câștigat titlul de Mașina Anului în Europa. În anul 1996, șasiul seriei Bravo a fost modificat, dând naștere versiunilor saloon și estate sub denumirea Fiat Marea. În 1999, seria primește câteva îmbunătățiri estetice, precum și un nou motor de 1.2 litri cu 16 valve. Tot atunci au fost introduse și accesoriile opționale Abarth, care făceau mașinile ceva mai agresive în ceea ce privește aspectul.
Cea de-a Doua Generație
În cadrul Salonului Auto Internațional de la Geneva din anul 2007 și-a făcut apariția și cea de-a doua generație a seriei Fiat Bravo. Aceasta a fost proiectată în Centro Stile Fiat, în timp ce caroseria a fost realizată în mare parte de compania austriacă Magna Steyr. Printre noutățile aduse de noile modele se număra și sistemul Blue&Me ce venea ca dotare standard pe versiunile Dynamic și Sport. Acesta permitea conectarea telefoanelor mobile prin Bluetooth, permițând astfel afișarea SMS-urilor pe display-ul de bord sau emiterea de comenzi vocale prin intermediul sistemului multimedia de pe mașină. Seria dispunea de trei motoare pe benzină și trei diesel. La sfârșitul anului 2007 a fost lansat un nou motor diesel de 1.6 litri, urmat de o versiune de 120 de cai putere la doar un an distanță. Varianta de 104 cai putere beneficia și de așa-numitul pachet Eco, cu o caroserie aerodinamică, un consum mai economic și emisii reduse ce respectau standardele Euro 5. În vara anului 2010 au fost lansate două variante îmbunătățite ale motorului 1.4 T-Jet pe benzină, prima echipată cu tehnologia Multiair, în timp ce a doua îndeplinea standardul de emisii Euro 5. Versiunile braziliene ale noii generații Bravo au fost lansate în anul 2010. Acestea erau echipate cu motorul brazilian E.TorQ de 1.8 litri cu 10 valve împreună cu o cutie de viteze cu 5 trepte, sau cu motorul italian de 1.4 litri cu 150 de cai putere și o cutie de viteze cu 6 trepte. Pe viitor, ne putem aștepta la o modernizare a seriei Bravo, având în vedere ritmul extrem de rapid al progresului tehnologic de care se bucură industria auto.