- Pagină de start
- Auto
- Fiat
- Fiat 850
Fiat 850 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat 850, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Fiat 850
-
Fiat 850 Special
€ 11.950,-- 1 km
- - (Prima înmatriculare)
- 1 kW (1 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-4024 HE ECK EN WIEL -
Fiat 850 Special
€ 1.450,-- 1.234 km
- 07/1969
- 27 kW (37 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-33077 Sacile -
Fiat 850 Sport Racer Berlinetta
€ 12.000,-- 70.000 km
- 02/1970
- 43 kW (58 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, ES-11205 Cadiz -
Fiat 850 850 Special
€ 1.300,-- 40.000 km
- 01/1968
- 35 kW (48 CP)
- Vehicul de epocă
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-28070 Novara -
Fiat 850 fiat 100 g c Coupè 850
€ 8.000,-- 74.000 km
- 02/1968
- 36 kW (49 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10034 Chivasso - Torino -
Fiat 850 spider
€ 13.500,-- 30.000 km
- 03/1969
- 41 kW (56 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-27018 Vidigulfo -
Fiat 850 850 Spider
€ 12.800,-- 100 km
- 10/1966
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20072 Pieve Emanuele - Milano - MI -
Fiat 850 Bertone 850 spider C.L.
€ 12.500,-- 1.000 km
- 01/1967
- 37 kW (50 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-84085 Mercato San Severino -
Fiat 850 prima serie
€ 5.500,-- 10.000 km
- 11/1977
- 1 kW (1 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Diverse
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-67051 avezzano
Modelul spider, conceput de Giugiaro în look atemporal şi coupé-urile 2+2, mici, cu motoare puternice graţie tuner-ului Abarth – acestea sunt starurile din bătrâna serie Fiat 850. Pe piaţa second-hand din Germania, cel puţin, doar puţine exemplare ale clasicului din anii '60 au supravieţuit în decursul anilor. În Italia, ţara grupului Fiat, cu sediul în Torino, amintirea oldtimer-ului 850 este păstrată mult mai bine. Popularitatea Fiat 850 este sporită şi de noul model retro Fiat 500, care este o renaştere a modelului istoric. Astfel, Fiat 850 primeşte mai multă atenţie ca maşină clasică.
Fiat 850 este produs în variantă sedan, cabriolet, coupé şi minivan
Legătura strânsă dintre cele două serii şi influenţele reciproce ale acestora datează din anii 1950. La jumătatea secolului, Fiat prezintă predecesorul seriei 850, Fiat 600, cu modificări optice semnificative, iar doi ani mai târziu este prezentat şi noul model de bază Fiat 500. Forma cuneiformă a caroseriei, farurile mici şi rotunde, şi uşa portbagajului cu mici guri de aerisire pentru motorul amplasat în spate – acestea sunt caracteristicile unui Fiat din clasa mică, din această epocă. În cazul Fiat 500, producătorul italian păstrează acest concept neschimbat până la mijlocul anilor 1970, în timp ce noua generaţie 850 din 1964 primeşte un design contemporan. Pe lângă asta, Fiat pune 850 în valoare datorită diferitelor tipuri de caroserie, căci varianta cabrio, coupé şi minivan se bazează pe sedanul Fiat 850. Decapotabilul cu două locuri sau coupé-ul cu patru locuri nu aveau doar rolul de a fi modelele mici şi adorabile din seria 850.
Fiat 850 Coupé este produs din 1965 până în 1972
La scurt timp după introducerea pe piaţă a sedanului, Fiat prezintă în 1965 coupé-ul 850, produs până în 1972. Coupé-ul a fost produs în număr de peste 340.000 exemplare, fiind unul din puţinele astfel de modele care se bazează pe o maşină din clasa mică. Cu partea frontală alungită şi acoperişul în cădere, modelul Fiat 850 cu 2+2 locuri prezintă caracteristicile tipice ale unui coupé, însă are o lungime de 3,60 metri. Cântărind aproximativ 700 kg, Fiat 850 Coupé este unul din cele mai uşoare modele din segmentul său. Spatele trunchiat ca un ciot, cu gurile de aerisire pentru motorul modelului amplasat în spate, aduce aminte de optica sedanului Fiat 850.
Versiunile Abarth ale modelului Fiat 850 Coupé sunt extrem de rare ca oldtimere
Coupé-ul îşi demonstrează caracterul independent şi prin dotări. Scaune din piele, volan din lemn sau din piele, bord cu instrumente mari, rotunde – toate acestea fac parte din dotarea standard. Pe lângă asta, modelul vine cu un motor de 850 ccm şi 35 kW (47 CP). Cu mai multă putere vine succesorul prezentat în 1968, Fiat 850 Sport, care aduce şi unele noutăţi optice, cum ar fi cele patru faruri rotunde. În această versiune, coupé-ul a primit un motor în patru cilindri de 0,9 litri şi 38 kW (52 CP). Pe lângă asta, producătorul încorporează în program şi „echipamentul de curse”, coupé-urile Fiat-Abarth 1000 OT şi 1300 OT. Versiunile Abarth vor deveni mai târziu cele mai rare oldtimere din seria 850 Coupé.
Fiat 850 Spider este produs între 1965 şi 1972
Fiat 850 Coupé reprezintă totodată şi baza versiunii decapotabile din serie, produsă în 125.000 exemplare între 1965 şi 1972. Cu toate acestea, decapotabilul în două locuri are puţine similarităţi stilistice cu varianta Fiat 850 Coupé. În atelierul constructorului de caroserii Bertone este creat un design pentru Fiat 850 Spider, care îi conferă acestuia o optică independentă, orientată după clasicele roadstere. Astfel, cabrioletul, lung de 3,80 metri şi înalt de 1,22 metri, are caracteristicile tipice ale unui model din această clasă, cu parbrizul înclinat şi capota din spate lungă. Aripile roţilor pronunţate, rotunde, care încorporează farurile modelului, şi capota uşor înclinată reprezintă partea frontală a decapotabilei 850 cu acoperiş textil. Motorizarea este alcătuită dintr-un singur motor de 850 ccm, care produce 36 kW (49 CP). În 1968, modelul vine cu uşoare modificări optice pentru varianta decapotabilă Fiat 850.
Versiunile sedan Fiat 850 sunt produse până în 1971
În comparaţie cu modelul de bază 500, sedanele din seria 850 sunt mai colţuroase. Deoarece motorul este montat în spate, varianta sedan este mai mare. Versiunea standard vine cu un motor în patru cilindri de 850 ccm, care este disponibil în două trepte de performanţă: 25 kW (34 CP) sau 28 kW (38 CP). În 1968, odată cu cea de-a doua fază a producţiei, sedanul cu două sau patru uşi este disponibil într-o versiune Special, care dispune de 40 CP. Mai mult potenţial are versiunea Abarth a sedanului Fiat 850, care poartă denumirea OT 850 şi dispune de 38 kW (52 CP). Modelul de top din mica serie, conceput pentru raliu, poartă denumirea Fiat-Abarth OT 1600 Mostro – acesta are un motor de 1,6 litri şi 114 kW (155 CP).
Fiat 850 T este produs ca şi transporter şi ca minibus
Gama de modele este completată de Fiat 850 T, produs de către italieni în două versiuni: dubă sau minibus cu loc pentru până la şapte persoane. Producţia minivan-ului încetează în 1971, odată cu încetarea producţiei sedanului. Coupé-urile şi cabrioletele sunt produse până în 1972.