- Pagină de start
- Auto
- Fiat
- Fiat 600
Fiat 600 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat 600, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Fiat 600
-
Fiat 600 1.2 Hybrid 100cv
€ 20.950,-TVA deductibil - 10 km
- 11/2024
- 73 kW (99 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10064 Pinerolo - Torino - TO -
Fiat 600 1.2 100CV HYBRID DCT
€ 20.490,-TVA deductibil - 0 km
- - (Prima înmatriculare)
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-27058 Voghera - Pavia - Pv -
Fiat 600 Hybrid MHEV
€ 20.890,-TVA deductibil - 1 km
- - (Prima înmatriculare)
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
116 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-42019 Scandiano - Reggio Emilia -
Fiat 600 1.2 Hybrid
€ 23.200,-TVA deductibil - 10 km
- 11/2024
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul de un an
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
116 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-42041 Lentigione di Brescello - Reggio Emilia - Re -
Fiat 600 1.2 Hybrid 125 Jahre Edition *LED PDC Sitzh.
€ 26.490,-TVA deductibil - 10 km
- - (Prima înmatriculare)
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
4,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
109 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-94315 Straubing -
Fiat 600 Hybrid 1.2 100cv
€ 22.650,-TVA deductibil - - km
- - (Prima înmatriculare)
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10044 Pianezza - Torino - To -
Fiat 600 600 1.2 Hybrid AZIENDALE
€ 20.500,-- 5.500 km
- 05/2024
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-50058 Signa - Firenze - FI -
Fiat 600 Red Automatik VZ-Erkennung PDC Klima
€ 26.675,-TVA deductibil - 5 km
- 05/2024
- 115 kW (156 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
15,2 kWh/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-21680 Stade -
Fiat 600 Hybrid MHEV
€ 18.900,-- - km
- - (Prima înmatriculare)
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
116 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10073 Ciriè - TO
În anii 1980, încă era ușor să caracterizezi industria auto din diferite țări. Low Rider-ele vin din SUA, sedanele premium din Anglia, iar mașinile originale din Franța. Modelele japoneze ocupau segmentul ieftin, iar clasa superioară era nemțească. Italia a reușit să iasă în evidență cu mașini sport „de rasă” și cu mașini mici și drăguțe. Totuși, această imagine nu reflectă întotdeauna complet realitatea. De multe ori, istoria companiei este cea care dă formă imaginii acesteia în alte țări. Cu toate că, de când s-a aliat cu Chrysler, producătorul italian Fiat este un jucător global, acesta este în continuare văzut în Germania ca și producător de mașini mici. Iar pentru aceasta este responsabilă istoria producătorului, și nu oferta de modele noi. De aceea, seriile de mașini mici din anii '50 și '60 au o importanță deosebită. Acestea reprezentau redresarea economică a Italiei din perioada postbelică, dând formă imaginii Fiat pentru totdeauna. Unul din rolurile principale a fost preluat de către modelul Nuova 500 din seria 600, produsă începând cu mijlocul anilor '50 timp de două generații, în diferite forme ale caroseriei.
Seria 600 va fi produsă sub licență Fiat până în 1985
Faptul că seria 600 a jucat un rol atât de mare în formarea identității Fiat se datorează succesului comercial al modelului mic în două uși. Cu mici modificări optice și tehnice, modelul 600 este produs timp de aproape 15 ani, până la sfârșitul anilor 1960. Ca de obicei, Fiat oferă licențe pentru a produce în continuare modelul 600 în diferite locații în afara Italiei. Astfel, micile sedane au fost produse de către parteneri din Spania, Germania, Austria și Iugoslavia. În fostul stat adriatic, producția modelelor din seria 600 este realizată până la mijlocul anilor '80 sub denumirea Zastava.
Pe piața second-hand, Fiat 600 este întâlnit sub diferite denumiri
Politica de licențe Fiat are un impact și asupra pieței auto second-hand. Aici întâlnim modelul 600 și ca SEAT 600 sau purtând pe grila frontală logo-ul Zastava. Printre celelalte variante se află modelele 600 produse de subsidiara nemțească Fiat, NSU-Neckar, sau cele produse de către Steyr în Graz. Compania a echipat seria, în funcție de țara de export, cu motoare puternice de 770 cc sau 850 cc, astfel încât micul autoturism postbelic să aibă performanțe contemporane. Chiar Fiat este cel care, la sfârșitul perioadei de producție, redenumește modelul cu motor mai puternic în Fiat 770. Optic, acesta rămâne fidel modelului original din anii 1950. Iar asta conferă modelul unui alt autoturism Fiat longeviv, și anume modelul de bază Nuova 500, introdus la scurt timp după seria 600.
Ca oldtimer, seria 600 stă în umbra iconicului Nuova 500
Ca oldtimer din familia Fiat, seria 600 este eclipsată de concurentul mai mic, devenit un autoturism iconic al anilor '50 și '60. Asta se datorează și proporțiilor mai coerente ale modelului Fiat 500 lung de trei metri, dar și formei sferice a caroseriei. La bază, cele două modele mici ale producătorului italian au multe asemănări: prelungiri scurte, capotă scurtă, faruri mici și rotunde, spate rotund și capota motorului cu guri de aerisire. Totuși, inginerii au ridicat caroseria 600 cu câțiva centimetri, atingând acum aproape 1,40 metri. Datorită părții din spate alungite, 600 are 3,21 metri lungime, cu aproximativ 20 centimetri mai mult decât Fiat 500. Cu aceste dimensiuni, sedanul în două uși dispune de loc pentru până la patru pasageri și oferă posibilitatea realizării mai multor variante ale caroseriei, a căror spațiu interior este variabil.
Fiat prezintă cu 600 Multipla primul său minivan
Multipla se numește conceptul Fiat al variantei spațioase ce se bazează pe modelul 600. Versiunea cu suprafețe mari din sticlă este primul minivan produs în serie al producătorului italian. Totodată, constructorul introduce pentru prima dată stilul unui minibus în clasa auto mică. Doar spatele minivanului în patru uși ne aduce aminte de versiunea sedan 600. În loc de structura părții frontale în trepte și a capotei tradiționale, Multipla are partea frontală abruptă, asemănătoare unui camion. Caroseria a fost prelungită, măsurând acum 3,54 metri în lungime și aproape 1,60 metri în înălțime. Astfel, modelul dispune de suficient loc liber la nivelul capului.
Fiat oferă 600 Multipla cu diferite configurații ale scaunelor
Spațiul liber rezultat este folosit de Fiat pentru a oferi 600 Multipla un concept flexibil al scaunelor. Prin urmare, modelele sunt întâlnite în variante cu șase, cinci sau patru locuri. Astfel, monovolumele produse din 1956 și până în 1967 au un loc special în oferta de atunci. De aceea, acestea sunt cele mai originale modele 600, împreună cu furgoneta 600T derivată din acestea. Extrem de greu de găsit pe piața second-hand sunt versiunile mai puternice 600 Multipla, produse de către Abarth.
Versiunea sport 600 a fost construită de către Fiat-Abarth pentru curse
Abarth este responsabil de tuning-ul modelului în două uși Fiat 600. Această variantă, Fiat-Abarth 850, are o cilindree mai mare, dispune de 80 CP, și a fost gândită special pentru curse. Fără modificările aduse de Abarth, puterea unui 600 era destul de modestă. Atunci când Fiat a prezentat modelul în 1955, seria 600 era dotată cu un motor pe benzină de 0,6 litri și 16 kW (22 CP). Spre sfârșitul primei generații 600, puterea a fost crescută la 18 kW (25 CP). În 1960, odată cu introducerea 600D, cea de-a doua generație, capacitatea cilindrică a modelului ajunge la 770 cc. Datorită acestei modificări, producătorul comercializează modelele din seria 600 drept Fiat 770 în unele țări.