Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
fiat-500-l-01.jpg

Fiat 500

Fiat 500 Prezentare

4,5 (ratings)

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat 500, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Fiat 500, cu corpul său sferic fără compromisuri, care a început să domine străzile din Italia în 1957, a fost timp de zeci de ani unul dintre modelele cele mai caracteristice ale gigantului auto Fiat. Cu toate acestea, prima generație de vehicule s-a inspirat din perioada de dinainte de război, designerii din Torino numind Topolino noul Fiat 500 creat, care a fost literalmente unul dintre primele Volkswagen-uri europene. Succesorul lui a fost construit timp de douăzeci de ani, aproape neschimbat până la sfârșitul anilor ’70. Oricare ar fi modelele constructorului produse ulterior, ca figuri populare similare, cum au fost seria Fiat 126 sau Fiat Panda, nu au fost iubite ca Fiat-ul 500. Cu trecerea în noul mileniu, brusc stilul retro a devenit din nou popular în clasa automobilelor mici, așa că Fiat avea, deci, nevoie de o relansare a modelului istoric, pentru a putea participa la revenirea la modă a clasei supermini retro. Fiat 500 vedere din fata

Fiat 500 este relansat ca model retro în 2007

La proiectarea succesorului primelor Fiat 500, producătorul auto italian a pus accentul mai puțin pe emoții. Cele mai mici modele Fiat ar fi trebuit să fie în primul rând practice și să fie în măsură să poată ține pasul cu prețurile concurenței din Franța. Un model retro trebuie abordat diferit. Trebuia ca designerii să găsească în principal o modalitate de a traduce stilul nostalgic într-un concept contemporan. Iar tehnologia modernă în ceea ce privește conducerea și siguranța au trebuit să-și găsească loc într-o mașină mică, care ar fi trebuit să fie percepută ca o mașină stil de viață. Rezultatul acestor considerații a fost Fiat 500 noua generație, care a ajuns la distribuitori pentru prima dată în anul 2007.

Fiat 500 un mic sedan cu aere de decapotabilă

Cu corpul său sferic și ochii mari, aspectul noului Fiat 500 a îndeplinit condițiile pentru a decide dacă un asemenea model derivat din modelele seriei istorice este un succes sau un eșec al punerii în aplicare a conceptului retro. În mod clar, el a fost perceput ca un Fiat 500, deși sedanul mic a fost semnificativ mai mare - cu 3,55 metri lungime și o lățime de 1,62 metri, în comparație cu a doua generație Fiat 500 clasic. În procesul de construcție s-au folosit pentru Fiat 500 din anul 2007 mai multe componente de la seria Fiat Panda. Spre deosebire de acesta, Fiat 500 trebuia să fie percepută ca o alternativă sportivă care operează în segmentul mașinilor mici. În 2009 a fost lansată versiunea Fiat 500 cu acoperiș textil cu posibilitate de deschidere largă. Ca aspect, acesta a fost aproape un model Fiat 500 decapotabil, totuși, structural este un sedan cu o trapă. bord Fiat 500

Motorizarea Fiat 500

Fiat 500 a fost construit în 2007, în două versiuni de motorizare pe benzină, 51 kW (69 CP) și 74 kW (100 CP) care propulsează Fiat 500 până la 182 km/ h. Modelele de top au fost lansate pe piață sub denumirea Fiat 500 Abarth, echipate cu motoare sportive, care dezvoltă până la 118 kW (160 CP). Varianta diesel Fiat 500 a fost prevăzută cu un motor de 1,3 litri care dezvoltă până la 70 kW (95 CP)