- Pagină de start
- Auto
- Ferrari
- Ferrari Testarossa
Ferrari Testarossa Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ferrari Testarossa, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Ferrari Testarossa
-
Ferrari Testarossa 5.0 Monodado Trattative riservate
€ 999.999,-- 26.400 km
- 06/1987
- 286 kW (389 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20156 Milano - MI -
Ferrari Testarossa Testarossa HAMANM MOTORSPORT
€ 139.990,-- 44.000 km
- 07/1989
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-90459 Nürnberg -
Ferrari Testarossa
€ 169.950,-- 16.447 km
- 01/1989
- - kW (- CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75016 Paris -
Ferrari Testarossa
€ 139.900,-- 47.162 km
- 07/1989
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-92334 Berching -
Ferrari Testarossa 5.0
€ 135.900,-- 64.000 km
- 08/1990
- 286 kW (389 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
15,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
350 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-54720 Lexy -
Ferrari Testarossa
€ 120.000,-- 24.500 km
- 11/1988
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, FR-67150 Nordhouse -
Ferrari Testarossa 5.0 V12 380
€ 119.900,-- 34.900 km
- 01/1991
- 284 kW (386 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-25630 Saint Suzanne -
Ferrari Testarossa
€ 200.000,-- 72 km
- 03/1991
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-98000 MONACO -
Ferrari Testarossa 5.0 bellissima pari al nuovo… bellissima..
€ 188.000,-- 66.024 km
- 03/1988
- 286 kW (389 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-36100 Belvedere di Tezze sul Brenta - Vicenza - Vi
Când un Ferrari TestaRossa din prima generație a câștigat în anul 1958 celebra cursă de 24 de ore din Le Mans, Franța, prestigiul acestei victorii fiind pentru constructorii italieni de automobile sportive cel puțin la fel de important ca și succesul sportiv. Iar în perioada imediat următoare, până la mijlocul anilor ’60, producătorii au avut succes cu regularitate la Le Mans. Ferrari Testarossa a apărut în multe reclame publicitare datorită victoriilor celor șase Ferrari, promovând, astfel, vânzarea versiunii aprobate pentru drumurile publice a automobilului sportiv din Maranello. Pe de altă parte, Ferrari Testarossa a fost fabricat exclusiv ca și model pentru curse auto în număr mic, doar puține exemplare ajungeau la clienții selecționați.
Ferrari Testarossa a dominat pentru o lungă perioadă de timp imaginea companiei
Producătorul a utilizat numele prestigios al modelului de curse încă o dată la mijlocul anilor ’80: Noua generație Testarossa a fost lansată pe piață în anul 1984 ca și succesoare a lui Ferrari 512. Această serie de la Ferrari Testarossa a rămas în program pentru o perioadă neobișnuit de lungă de timp, până în anul 1996. Lungul ciclu de producție și cifrele de producție considerate mari pentru Ferrari au avut ca și efect faptul că Ferrari Testarossa a dominat imaginea firmei din această perioadă, reprezentând compania în mod oficial.
Ferrari Testarossa a fost conceput de către Pininfarina
Coupé-ul Ferrari Testarossa nu avea nimic în comun cu predecesorul său, excepție fiind numele, care își avea originea în capacul vopsit roșu al supapei. În timp ce autoturismul sportiv era considerat un reprezentant tipic pentru designul timpurilor sale datorită formelor sale rontunjite ale caroseriei, câteva modele concepute de către Pininfarina sunt prezente chiar și în muzee de artă. Ferrari Testarossa a reprezentat tendințele contemporane în propriul său mod: muchiile, forma de pană și farurile rabatabile erau caracteristice pentru Coupé, a cărui design a fost conceput și el de către biroul Pininfarina.
Motor V12 pentru Ferrari Testarossa
Cu toate acestea, cele două generații Testarossa Ferraris aveau o particularitate tehnică comună: Atât automobilul de curse, cât și versiunea modernă erau dotate cu un motor V12. Motorul Coupé-ului anilor ’80 avea o putere de 291 kW (390 PS). Cântărind doar puțin peste o tonă, Ferrari Testarossa putea accelera, astfel, de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 5,3 secunde. Viteza maximă a automobilului cu două locuri era de peste 290 km/h.
Modificări la Ferrari Testarossa după 1991
Ferrari Testarossa a fost disponibil din anul 1991 sub numele de Ferrari 512 Testarossa (TR) într-o versiune ușor modificată din punct de vedere tehnic și vizual. Motorul V12 furniza acum coupé-ului doar o putere de până la 315 kW (428 PS). În anul 1994, designerul a prezentat modelul F 512 M bazat pe Testarossa, seria a fost însă înlocuită doi ani mai târziu de către Ferrari 550.