Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
daihatsu-sirion-l-01.jpg

Daihatsu Sirion

Daihatsu Sirion Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Daihatsu Sirion, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Fiind specializat în automobile mici și aparținând în cea mai mare parte concernului Toyota, producătorul auto japonez Daihatsu a apărut pe piața europeană pe la sfârșitul anilor ’70. Prin modele ca și Daihatsu Terios sau Daihatsu Copen, japonezii au prezentat SUV-uri și decapotabile cu hadtopuri retractabile în miniatură, dar cu o conștiință de sine absolută în ceea ce privesțe calitatea: modelele Daihatsu au existat în serie, din anul 1991, cu o garanție pentru o perioadă de trei ani sau pentru 100.000 de kilometri. Daihatsu Cuore, introdus în anul 1980, a devenit un clasic în segmentul automobilelor mini, iar Daihatsu Charade, prezentat cu puțin timp înainte, a intrat în competiția europeană extrem de puternică din sectorul automobilelor mini. Succesorul său a fost Daihatsu Sirion, acesta fiind fabricat pentru prima oară în 1998. Daihatsu Sirion

Daihatsu Sirion este prevăzut în versiunea standard cu patru uși, existând însă și opțiunea cu transmisie automată

Daihatsu Sirion a fost fabricat exclusiv ca și sedan cu patru uși, ocupând, astfel, o poziție specială în domeniul automobilelor mini încă de la început. Neobișnuit era și faptul că, pe lângă versiunea standard cu transmisie manuală cu cinci trepte, exista și posibilitatea de a obține automobilul cu transmisie automată. Daihatsu Sirion era dotat în versiunea introductorie cu un motor de 1,0 litri cu 40 kW (55 PS), a cărui putere a fost ridicată la 64 kW (87 PS) pentru versiunea sport de 1,3 litri. Ediția sportivă a sedanului a fost echipată din anul 2001 cu un motor de 76 kW (102 PS), Daihatsu Sirion atingând astfel o viteză maximă de aproape 180 km/h. Viteza de la zero la o sută de kilometri pe oră era atinsă de către Daihatsu Sirion în doar 9,6 secunde. Și versiunea inițială a fost dotată cu un motor nou un an mai târziu, având apoi o putere de 43 kW (58 PS).

A doua generație Daihatsu Sirion este lansată pe piață în 2005

A doua generație a fost prezentată în anul 2005, modificând complet designul exterior Daihatsu Sirion, pe acest design bazându-se un an mai târziu și minivanul Daihatsu Materia. Nostimul automobil cu faruri mari în formă de lacrimi a fost transformat într-o mică limuzină cu aparență dinamică. Exista și o versiune Daihatsu Sirion cu tracțiune integrală și o putere de 67 kW (91 PS). Versiunea Daihatsu Sirion cu motorizarea cea mai performantă era dotată cu un motor de 1,5 litri și putea mobiliza 76 kW (103 PS).

Motorizarea standard la Daihatsu Sirion

Versiunea standard era dotată cu un motor de 1,0 litri și dispunea, în noua generație, de o putere de peste 51 kW (70 PS). Modelul de 1,3 litri a fost introdus după o revizuire în anul 2007 și furniza 67 kW (91 PS). Daihatsu Sirion consuma cu cel mai mic motor, în medie, 5,0 litri, ceea ce corespundea unei emisii CO2 de 118 g/km. Daihatsu cu tracțiune integrală consuma mai mult.