- Pagină de start
- Auto
- Daihatsu
- Daihatsu Feroza
Daihatsu Feroza Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Daihatsu Feroza, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Daihatsu Feroza
-
Daihatsu Feroza Sportrak Limited 1.6 4x4
€ 4.000,-- 152.000 km
- 08/1992
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-86368 Gersthofen -
Daihatsu Feroza Feroza+Hard+Top+EL
€ 2.300,-- 41.500 km
- 05/1991
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-94505 Bernried -
Daihatsu Feroza
€ 3.900,-- 241.349 km
- 05/1993
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-4454BC Borssele -
Daihatsu Feroza Hard Top EL II
€ 2.500,-- 487.277 km
- 12/1993
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-3313LJ Dordrecht -
Daihatsu Feroza Feroza+1.6i+DX
€ 4.000,-- 120.000 km
- 01/1996
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-27036 mortara -
Daihatsu Feroza 1.6 EL resin top
€ 1.200,-- 350.000 km
- 06/1989
- 63 kW (86 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-25043 Breno -
Daihatsu Feroza Feroza 1.6 EFI EL Resin Top
€ 4.999,-- 174.000 km
- 07/1991
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-2678as De Lier -
Daihatsu Feroza Feroza+1.6i+Must+Full+Time+resin+top
€ 4.000,-- 152.500 km
- 05/1992
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-89031 Ardore -
Daihatsu Feroza Feroza 1.6 SX Part Time UNICO PROPRIETARIO
€ 5.800,-- 87.000 km
- 10/1996
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
11,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-75010 Garaguso - Matera
Daihatsu Motor Co. Ltd este cel mai vechi producător de automobile japonez, însă, cu toate acestea, este un brand mai puțin cunoscut decât nume precum Toyota sau Lexus. Asta poate și pentru că s-a implicat doar pe segmentele mașinilor de mici dimensiuni și off-road. Originile Daihatsu ajung până în anul 1907, atunci când au fost puse bazele unei companii numite Hatsudoki Seizo Co. Ltd. În urma unei restructurări masive ce a avut loc în anul 1951, compania și-a schimbat numele în Daihatsu și a decis să aleagă o altă abordare. În timpul anilor '60, producătorul japonez a început să-și exporte o parte din modele în Europa, dar succesul s-a lăsat așteptat mai bine de 20 de ani. Între timp, în anul 1967 Daihatsu semnează un parteneriat cu Toyota Motor Corporation, care achiziționează 33% din acțiuni. Influența celor de la Toyota, care aveau mult mai multă experiență pe piețele internaționale, a început să se simtă treptat, astfel încât pe la sfârșitul anilor ’80 vânzările au început să meargă mai bine în Europa. În 1987, Daihatsu debutează pe piața nord americană cu modelul Charade, urmat la doar un an distanță de modelul Rocky. Din păcate, lucrurile nu au evoluat prea bine, astfel încât, în anul 1992, compania decide să înceteze vânzările și producția pentru piața americană. În 1998, Toyota devine acționar majoritar cu mai bine de 51 de procente. În anul 2011, încetează producția și pentru piața Europeană, compania aflându-se deja într-o situație destul de dificilă. Un ultim efort de resuscitare a venit în același an prin decizia de a investi aproape 240 de milioane de dolari într-o fabrică în Indonezia, care urma să producă mașini compacte la un preț foarte mic. Din păcate, nici aici lucrurile n-au mers foarte bine, astfel încât, în 2016, Toyota preia controlul complet. După ce le-am aflat povestea, haideți să analizăm și unul din modelele importante lansate de compania japoneză, numit Daihatsu Feroza.
Caracteristici principale
Modelul Feroza a fost lansat în anul 1989 ca un mini SUV cu două uși. Denumirea Feroza era folosită pentru piețele din Europa, America Latină, Australia și Asia, în timp ce în Marea Britanie era cunoscută drept MkII Sportrak, iar în America de Nord purta numele Rocky. Pentru a evita confuziile, proprietarii modelelor folosesc, de obicei, numele de fabrică precum F-300 sau F310. Mașinile erau echipate cu un motor cu patru cilindri în linie SOHC de 1.6 litri cu 16 valve, cuplat fie la o cutie de viteze manuală, fie la una automată. În funcție de model, motorul dezvolta între 73 și 103 cai putere. Cumpărătorii puteau opta fie pentru varianta cu tracțiune pe față, fie pentru cea cu tracțiune integrală.
Alte Modele
Constructorul italian Bertone a folosit o versiune modificată a lui Daihatsu Feroza pe care a lansat-o pe piață sub numele Bertone Freeclimber II. Cea mai importantă schimbare a fost introducerea unui motor BMW M40 care dezvolta 98 de cai putere și se descurca mult mai bine decât motorul original. Producția pentru Daihatsu Feroza a încetat în anul 1998 din cauza vânzărilor internaționale destul de slabe. Compania japoneză este un exemplu foarte relevant în ceea ce privește competitivitatea pieței auto internaționale. Se pare că dacă nu ai o identitate puternică, o viziune de ansamblu coerentă și o execuție impecabilă, e destul de greu să-ți faci loc printre legende precum BMW, Ford sau PSA Peugeot Citroen. Cu toate acestea, Daihatsu a făcut o treabă decentă cu modelul Feroza, motiv pentru care această mașină încă mai este activă pe piețele second hand.