- Pagină de start
- Auto
- Daewoo
- Daewoo Matiz
Daewoo Matiz Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Daewoo Matiz, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Daewoo Matiz
-
Daewoo Matiz 0.8 SE
€ 299,-- 73.500 km
- 03/2000
- 38 kW (52 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
149 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-04886 Beilrode -
Daewoo Matiz 0.8 SE ohne TÜV Alufelgen
€ 700,-- 130.300 km
- 08/1998
- 38 kW (52 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
149 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-64846 Gross-Zimmern -
Daewoo Matiz 0.8 SE Alufelgen TÜV=NEUUU 1400.-€ FESTPREIS
€ 1.550,-- 130.500 km
- 08/1998
- 38 kW (52 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
149 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-64846 Gross-Zimmern -
Daewoo Matiz 0.8 SE Planet FL
€ 450,-- 75.000 km
- 04/2001
- 37 kW (50 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-40128 Bologna -
Daewoo Matiz
€ 390,-- 131.711 km
- 09/2003
- 38 kW (52 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-48282 Emsdetten -
Daewoo Matiz Matiz 0.8 SE City c/abs
€ 500,-- 138.765 km
- 10/2003
- 38 kW (52 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
4,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-20081 abbiategrasso, MI -
Daewoo Matiz 0.8i S 5-deurs |
€ 495,-- 99.956 km
- 10/1998
- 38 kW (52 CP)
- Vehicul second hand
- 5 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-7683 RJ Den Ham (OV) -
Daewoo Matiz Matiz 0.8 SE City
€ 900,-- 120.000 km
- 06/2004
- 37 kW (50 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-00148 Roma -
Daewoo Matiz 0.8 SE City
€ 950,-- 179.000 km
- 01/2004
- 37 kW (50 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-20824 Lazzate
Datorită cooperării cu partenerii din industria automobilă japoneză, producătorul auto Daewoo, deţinut în prezent de grupul american General Motors, a avut încă din anii 1960 o contribuţie semnificativă la dezvoltarea industriei auto sud-coreene. Acces la piaţa sud-coreeană aflată într-un proces accelerat de dezvoltare, acces la pieţele învecinate şi condiții de producție promițătoare în Coreea – toate acestea fac ca şi alte entităţi să fie interesate de oportunitățile globalizării industriei auto. Printre aceşti investitori se află şi producătorul GM, a cărui subsidiare sunt tradiţional prezente pe pieţele europene şi australiene. În anii 1970, acesta începe cooperarea cu Daewoo. Grupul american furnizează planurile de construcție pentru diverse modele, iar Daewoo are grijă să adapteze design-ul acestora şi să le producă în propriile fabrici. La începutul anilor 1990, producătorul sudcoreean s-a gândit că poate deveni un producător independent, fără contribuţia GM. Daewoo se foloseşte în continuare de platformele puse deja la dispoziţie de GM. Însă aceştia au construit pe baza acestora o platformă proprie, urmând ca la mijlocul anilor 1990 să se concentreze mai mult pe pieţele europene. Lanos, Leganza, Nubira, acestea sunt denumirile modelelor din clasa compactă şi medie care reprezintă strategia de expansiune a constructorului. În 1998, acesta îşi completează gama de modele oferite: el prezintă o maşină mini, cunoscută în majoritatea ţărilor europene, până în 2004, drept Daewoo Matiz.
Design italian pentru sudcoreeanul Daewoo Matiz
Modelele compacte şi cele din clasa medie au fost create în colaborare cu biroul de proiectare Italdesign, fondat la sfârşitul anilor 1960 de designer-ul Giorgetto Giugiaro. Italienii au realizat un concept pentru Daewoo Lanos sau Nubira, care a fost adaptat la așteptările cumpărătorilor europeni de automobile. Aceeaşi strategie este aplicată şi în cazul Matiz, comercializat şi în Asia – însă este mai des întâlnit în Europa.
Daewoo produce Matiz exclusiv cu cinci locuri
Matiz-ul ar trebui să fie o maşină ultracompactă destinată uzului în oraş, dar care să ofere totuşi suficient loc pentru cinci persoane. De aceea, producătorul sudcoreean construieşte modelul din clasa mini doar în variantă cu cinci uşi, care, în ciuda lungimii limitate, de aproximativ 3,50 metri, oferă un acces lejer la scaunele din spate. Cu o lăţime de circa 1,50 metri şi o înălţime de 1,48 metri, Matiz are dimensiuni tipice pentru clasa din care face parte. În partea frontală, maşina mini are cam aceleaşi caracteristici întâlnite la alte maşini din acest segment auto: parbrizul înclinat şi capota care continuă linia parbrizului. Două faruri mari, rotunde, domină partea frontală a city-car-ului, produs în primă fază din 1998 până în 2008. Această primă generaţie are o optică robustă, cu bările de protecţie nevopsite şi bandourile de la uşi înguste. În 2002, Daewoo pune în valoare noul Matiz cu elementele menţionate anterior vopsite.
După 2005, în Coreea de Sud, Matizul este comercializat în continuare ca un model Daewoo
După 2000, când GM ajunge să fie deţinătorul majoritar Daewoo, americanii schimbă strategia diferitelor companii pe care le deţin. Aşadar, cea de-a doua generaţie Matiz este produsă şi din 2005 încolo, fiind comercializată pe piaţa sud-coreeană în continuare ca un Daewoo. Pe piaţa europeană însă, GM oferă Matiz-ul sub o altă denumire: city-car-ul se numeşte Chevrolet Spark. Deoarece americanii nu mai vor să utilizeze marca Daewoo, prima generaţie Matiz este comercializată având denumirea Chevrolet Matiz. Aceasta are un impact şi asupra pieţei auto second-hand, căci modelul se găseşte purtând atât logo-ul Daewoo, cât şi cel Chevrolet, fără ca cele două să difere optic sau tehnic.
A doua generaţie Matiz este produsă din 2005 până în 2009 în Coreea de către GM Daewoo
Conceptul maşinii de oraş rămâne neschimbat în cea de-a doua generaţie. Dimensiunile maşinii în cinci uşi sunt păstrate, însă design-ul este reîmprospătat. În această ordine de idei, Matiz a primit nişte blocuri de lumini mai mari, mai alungite, care, evident, modifică optica maşinii. Fusta din faţă este mai lată şi are suprafaţa mai lată, aspect care pune în valoare modelul. Această strategie este continuată şi în cea de-a treia generaţie Matiz, produsă din 2009 până în 2011: Matiz primeşte o grilă frontală în stilul Chevrolet, diferenţiindu-se foarte mult de predecesori.
Prima generaţie Matiz este oferită în două trepte de performanţă
Pe multe pieţe europene, Daewoo a oferit Matiz-ul (1998-2004) cu două motorizări diferite. Motorul de bază este un mic benzinar în trei cilindri care are o cilindree de 0,8 litri şi produce 38 kW (52 CP). Varianta mai puternică Daewoo Matiz are un motor de 1,0 litru care produce 47 kW (64 CP). Ambele modele sunt cuplate standard la o transmisie manuală în cinci trepte, caracteristică tipică a maşinilor mini din acea perioadă. În anii de producţie de după 2009, GM oferă succesorul Matiz, denumit Chevrolet Spark, cu noi motoare în patru cilindri. Modelul de bază are o capacitate cilindrică de un litru şi produce 50 kW (68 CP). Varianta de vârf dispune de un motor de 1,2 litri şi 60 kW (81 CP).