- Pagină de start
- Auto
- Dacia
- Dacia Duster
Dacia Duster Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Dacia Duster, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Dacia Duster
-
Dacia Duster TCe 130 2WD GPF Prestige Kamera Navi Klima Shz
€ 12.990,-- 53.088 km
- 12/2019
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
162 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-16515 Oranienburg -
Dacia Duster II Deal TCe 100
€ 10.490,-TVA deductibil - 62.456 km
- 11/2020
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58091 Hagen -
Dacia Duster Extreme Full-Hybrid 145 pk
€ 27.950,-TVA deductibil - 8.802 km
- 01/2025
- 107 kW (145 CP)
- Vehicul de prezentare
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
5,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-8480 Eernegem -
Dacia Duster II Comfort
€ 10.995,-- 55.000 km
- 05/2018
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58091 Hagen -
Dacia Duster 1.5 dCi 110CV 4x2 Lauréate
€ 3.900,-- 290.500 km
- 11/2011
- 79 kW (107 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
130 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino -
Dacia Duster II Extreme
€ 19.450,-- 29.603 km
- 09/2022
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
121 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-2920 Kalmthout -
Dacia Duster 1.3 TCe Techroad GPF
€ 13.900,-- 57.314 km
- 11/2019
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-5020 Champion -
Dacia Duster Essential Eco-G 100
€ 19.680,-TVA deductibil - - km
- - (Prima înmatriculare)
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- GPL
-
8,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
126 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-49477 Ibbenbüren -
Dacia Duster ALL-NEW DUSTER extreme
€ 25.600,-TVA deductibil - 418 km
- 07/2024
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
124 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8970 Poperinge
Odată cu achiziționarea producătorului român de automobile Dacia, grupul Renault francez a început din 1999 dezvoltarea unei game de modele sedan, camionete, break și pick-up în segmentul low-cost. Dacia a fost criticată pentru că la unele din modele precum Logan sau Sandero a renunțat la unele dotări de securitate familiare. Dar conceptul de low-cost nu a fost orientat numai către piețele din Europa de Est, unde Dacia era reprezentată în mod tradițional. Mai degrabă, cifrele de vânzări ale mărcii românești au crescut rapid în Europa de Vest și în alte părți ale lumii. Românii au avut în special avantajul de a se baza pe experiența societății-mamă franceze în tehnologia motoarelor autovehiculelor, după cum au făcut pe piața mondială. Mai mult decât atât, Dacia a elaborat propriul său program de model, astfel încât să se concentreze în mod constant pe segmentele de volum mare. În același timp, producătorul s-a orientat și către clasa de vehicule utilitare compact sport (SUV-uri) de la care aștepta, de asemenea, șanse de succes. În 2010, constructorii francezi și români au dezvoltat primul lor crossover SUV botezat Dacia Duster, cu un design pentru producția de serie, orientându-se către lansarea modelului pe piața europeană, în primul rând.
Design-ul Dacia Duster și caracteristicile tipice
Dacia Duster s-a bazat, ca și alte modele ale producătorilor români, pe o platformă care a fost folosită de Renault și partenerul său japonez Nissan. Pentru Dacia Duster, distanța între axe a fost însă extinsă la 2,67 metri. Corpul SUV-ului compact, cu o greutate de aproape 1,3 tone, are o lungime de 4,31 metri, 1,82 metri lățime și doar 1,69 metri înălțime și, prin urmare, nu se încadrează în dimensiunile convenționale ale unui model crossover. Design-ul Dacia Duster a venit de la atelierul de proiectare Renault, care a modificat aspectul de marcă mai degrabă sobră de până acum al Daciei, către ceva mai sportiv. Ca urmare, caracteristicile de design tipic compact ale crossover-ului au fost implementate în Dacia Duster.
Dacia Duster este construit cu tracțiune față și cu tracțiune integrală
Dacia Duster este disponibilă în două variante. Cu motorizare pe benzină, Dacia Duster putea fi comandată atât cu tracțiune față, cât și cu tracțiune integrală. Cu motorizare diesel este disponibilă varianta cu tracțiune integrală numai pentru cel mai mare motor Dacia Duster din program. Tehnologia pentru aceasta a venit de la partenerul Nissan și permite conducătorului auto, în funcție de necesități, să comute tracțiunea la toate cele patru roți sau doar la roțile din față. Versiunea de top Dacia Duster este dotată cu un dispozitiv de control electronic al stabilității, care nu a fost oferit la lansarea pe piață al Daciei Duster în 2010 de către producătorii români.
Motorizarea Dacia Duster
Atunci când s-a stabilit motorizarea pentru Dacia Duster, au fost selectate un motor pe benzină cu 1,6 litri și un motor diesel de 1,5 litri în trei grupe de putere. Motorul pe benzină montat pe Dacia Duster furnizează până la 77 kW (105 CP), suficient pentru a accelera până la 164 de kilometri pe oră. Consumul dat de producător pentru modelul de bază este de 7,5 litri în medie, cu 177 g/ km CO2. Cel mai mic diesel din standardul Euro 4 furnizează Dacia Duster 63 kW (86 CP) la un consum mediu de 5,7 litri de motorină (135 g/ km CO2). Cel mai puternic motor Euro 5 dezvoltă 79 kW (107 CP) și versiunea cu tracțiune integrală 81 kW (110 CP)