- Pagină de start
- Auto
- Corvette
Oferte actuale pentru Corvette
-
Corvette C8 Coupe 2LT Z51 6.2 V8 AT8
€ 95.535,-- 6.816 km
- 05/2023
- 354 kW (481 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette Z06 6.2 V8 Callaway mit TIKT-Umbau *767 PS*
€ 159.777,-TVA deductibil - 7.703 km
- 03/2018
- 564 kW (767 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 Coupe 6.2 Stingray 3LT EU Targa Lift Magne
€ 107.711,-TVA deductibil - 40 km
- 08/2024
- 354 kW (481 CP)
- Înmatriculare formală
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
12,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
277 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-01723 Kesseldorf-Dresden -
Corvette C7 Grand Sport Convertible EU Modell Carbon
€ 69.912,-- 55.285 km
- 04/2018
- 343 kW (466 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-01723 Kesseldorf-Dresden -
Corvette C7 Z06 6.2,Targa,Sitzheizung
€ 94.999,-- 19.520 km
- 08/2019
- 485 kW (659 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-04179 Leipzig -
Corvette C8 Cabrio 3LT Z51 6.2 V8 NAP+VOSSEN
€ 116.490,-TVA deductibil - 1.600 km
- 06/2024
- 354 kW (481 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
12,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
277 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 Cabrio 3LT MY 2024 Frontlift/Magnetic Ride/EU-Mo
€ 125.190,-TVA deductibil - - km
- - (Prima înmatriculare)
- 354 kW (481 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
12,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
277 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-69469 Weinheim -
Corvette Z06 Cabrio 3LZ 5.5 V8 AT8 2024 Modell
€ 189.980,-TVA deductibil - 10 km
- - (Prima înmatriculare)
- 475 kW (646 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
15,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
377 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 Coupe Z51 Callaway Germany
€ 143.500,-TVA deductibil - 17.500 km
- 07/2023
- 354 kW (481 CP)
- Vehicul de prezentare
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
277 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz
În 1953, odată cu prezentarea primului Corvette de către Chevrolet, companie ce aparţine acum grupului american General Motors (GM), începe istoria unui model bazat pe inovaţii tehnologice, schimbări de serie periodice şi care redenumeşte mai mult sau mai puţin industria auto. În ciuda perioadelor de criză din anii '70 şi '80 cu vânzări mărunte, GM păstrează Corvette şi tradiţia primei maşini sport, care a ajuns maşină de cult datorită aspectului exterior pregnant şi unic, manevrabilităţii sportive şi, nu în ultimul rând, datorită preţului de-a lungul deceniilor cu mult mai mic comparativ cu maşinile de lux. Un statut foarte binecunoscut de compania „mamă”, care decide în 2005 să stabilească modelul tradiţional ca marcă proprie – pe pieţele europene, cel puţin – în timp ce coupé-urile şi decapotabilele de pe pieţele americane sunt vândute în continuare ca Chevrolet Corvette.
A treia generaţie Corvette devine imaginea caracteristică a seriei
Primele două generaţii, din 1953 până în 1962 şi din 1963 până în 1967, disponibile doar în variantă decapotabilă, aveau ca model autoturisme italiane şi se orientau după design-ul sportiv de succes al concurenţilor contemporani din Marea Britanie. Stilul Corvette, tipic agresiv, a marcat imaginea maşinii sport americane. Acest design al maşinii cu două locuri, a cărei caroserie conţine mari părţi din fibră de sticlă, a fost prezentat prima dată în 1968 şi este produs cu mici modificări până în 1982, reprezentând a treia generaţie Corvette. Compartimentul pasagerilor poziţionat foarte în spate, capota extrem de lungă şi aripile curbe devin semnul distinctiv al coupé-urilor şi cabrioletelor Corvette – asemănător este şi cazul motoarelor V8 cu puteri de până la 400 CP şi capacitatea cilindrică de peste şapte litri, produse în anii 1950.
Design nou şi motoare mai mici pentru Corvette-ul din anii ’80
Motoarele cu capacităţi cilindrice mari au de suferit în anii 1970, iar de vină este criza de petrol, care face ca vânzările Corvette din America de Nord să se prăbuşească. Constructorii de la GM reacţionează şi dotează modelul Corvette din a patra generaţie, introdus pe piaţă în 1984, cu motoare mai mici şi modernizate tehnolgic, design contemporan. Cu noul motor V8 din aluminiu, Corvette-ul din a cincea generaţie, produsă din 1997, se apropie ca maşină de serie de magica viteză de 300 km/h.
A şasea generaţie Corvette are performanţele unui supercar
În 2005 este introdusă pe piaţă cea de a şasea generaţie Corvette. Mai mic şi mai scurt, Corvette pare acum mai cuminte, faţă de agresivitatea cu care ne-a obişnuit până acum. Modelul este şi primul de la începutul producţiei care nu are faruri rabatabile. Sub capota coupé-urilor şi decapotabilelor se ascunde din nou un motor V8 mare de peste 6,0 litri, care în varianta de top produce 325 kW (442 CP) şi îi permite Corvette-ului, care atinge o viteză maximă de peste 300 km/h, să intre în clasa supercar-urilor.