- Pagină de start
- Auto
- Citroen
- Citroen Xsara
Citroen Xsara Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Citroen Xsara, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Citroen Xsara
-
Citroen Xsara Picasso 1.6HDi SX 92
€ 3.400,-- 206.000 km
- 11/2008
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-46980 PATERNA -
Citroen Xsara 2.0HDi Vivace
€ 1.380,-- 276.674 km
- 12/2003
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-45200 ILLESCAS -
Citroen Xsara 1.6i 16V Difference 2 - Clima, Cruise, Trekhaak
€ 1.645,-- 148.002 km
- 03/2004
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, NL-7711 AL NIEUWLEUSEN -
Citroen Xsara Picasso 1.6HDi Exclusive 07
€ 3.700,-- 174.000 km
- 05/2007
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-41710 UTRERA -
Citroen Xsara Picasso 1.6HDi Exclusive 92
€ 3.000,-- 290.000 km
- 02/2007
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29640 FUENGIROLA -
Citroen Xsara 2.0HDi Satisfaction
€ 2.700,-- 285.000 km
- 10/2004
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-46980 PATERNA -
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI Exclusive Plus
€ 1.900,-- 399.000 km
- 08/2005
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29640 FUENGIROLA -
Citroen Xsara Picasso 1.8i Exclusive
€ 4.290,-- 105.000 km
- 06/2005
- 86 kW (117 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28341 Valdemoro -
Citroen Xsara Picasso 1.6HDi LX Plus 92
€ 4.399,-- 133.110 km
- 06/2007
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29006 MALAGA
Brandul Citroën şi-a asigurat de mult timp un loc în cartea de aur a industriei automotive mondiale: aici s-au construit primele automobile cu tracţiune pe faţă şi primele automobile cu discuri moderne de frâne. Mai mult, Citroën este singurul constructor de automobile care a câştigat trei campionate diferite ale Federaţiei Internaţionale de Automobilism. Povestea de succes a francezilor începe încă din anii Primului Război Mondial, când André Citroën a decis că va construi automobile. Visul său a devenit realitate în anul 1919, când a fost lansat modelul 10CP sau Type A. Vehiculul era propulsat de un motor în patru cilindri, de 1327 cm³ şi 18 cp şi a fost fabricat în multiple versiuni: sedan, torpedo, torpedo sport, coupé de ville. În deceniile următoare, compania şi-a consolidat reputaţia, atât prin strategiile de marketing foarte eficiente, cât şi prin inovațiile tehnologice și automobilele construite: Citroën B10– primul automobil cu corp din oţel din Europa; Traction Avant– maşina care a marcat trei premiere: structura monococ, suspensiile independente şi tracţiunea pe față; 2CV- un model de mare succes în Franţa; DS– automobilul revoluţionar prin suspensia hidropneumatică şi direcţia hidraulică integral; SM - o limuzină luxoasă; C6 – un sedan de top. Performanțele autovehiculelor construite de această companie au fost recunoscute prin decernarea a trei premii Mașina Anului în Europa, a unui premiu Motor Trend în Statele Unite ale Americii și prin numeroasele titluri obținute în competițiile de profil.
Gama de modele Citroën Xsara
În anul 1997, la Salonul Auto Internațional din Frankfurt, constructorul francez a lansat pe piața automobilistică modelul Citroën Xsara, o mașină de familie din clasa mică. Noul automobil venea să înlocuiască Citroën ZX și să aducă un aer de prospețime și un plus de confort. Designul exterior era mult mai dinamic și mai fluid, asemenea celui inaugurat odată cu Citroën Xantia, iar pe segmental dotări s-a mizat pe cinci nivele de echipare: XP– cu motorizare diesel de 1.4 litri, 1.6 litri și 1.9 litri; SX – cu motor 1.9 litri TurboD; SX Clim– cu climatizare; Exclusive – model de lux și VTS – varianta sport cu motor de 1.8 litri 16v. Sistemul antifurt, servodirecția și airbagul pentru șofer făceau parte din dotările standard pentru toate modelele, iar ca echipamente opționale erau disponibile: pachetul ABS și airbaguri pentru pasageri, tapițeria din piele și trapa în plafon. Prima variantă lansată a fost cea de hatchback cu trei uși, denumită Xsara coupé; aceasta a fost urmată de variantele estate cu cinci uși, comercializată ca Xsara Break, și de modelul hatchback cu cinci uși. Un facelift major a avut loc în anul 2000 și a adus un grad sporit de siguranță și manevrabilitate mai bună, precum și un design înnoit la fața mașinii. Citroën Xsara rămâne în istorie prin tehnologia inovatoare care permitea dialogul computer de bord - conducător auto în timp real, grație unui sistem dezvoltat împreună cu prestigioasa companie Microsoft. Sistemul includea radio, CD player, GPS, telefonie, mesagerie și posibilitatea de a acționa sistemul prin comenzi înregistrate vocal.
Leader în competițiile de raliu
În anul 1998, compania franceză a mizat pe Xsara pentru a reveni în Campionatul Mondial de Raliuri, iar miza a fost cu succes: Xsara Kit Car a câștigat diferite etape competiționale și locul 7 la finalul competițiilor Kit Car F2. Modelul Xsara World Rally Car a adus succese la fel de importante, cu această mașină pilotul Sébastien Loeb câștigând trei titluri consecutive Pilotul Campionatului, iar Citroën – trei titluri Constructorul Anului. Toate aceste caracteristici, alături de prețul accesibil al unui vehicul rulat, transformă un Citroën Xsara într-un concurent redutabil în clasa sa, în fața competitorilor direcți Renault Mégane și Fiat Stilo Multi Wagon.