- Pagină de start
- Auto
- Citroen
- Citroen DS
Citroen DS Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Citroen DS, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Citroen DS
-
Citroen DS ID 19 B DSpecial
€ 22.000,-- 25.511 km
- 10/1969
- 67 kW (91 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-21023 Besozzo - Varese - Va -
Citroen DS DS20 DSUPER
€ 19.500,-- 103.000 km
- 03/1972
- 73 kW (99 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-41053 Maranello - Modena - MO -
Citroen DS 23 ie PALLAS - ASI - TARGHE E LIBRETTO D'EPOCA
€ 39.900,-- 82.000 km
- 04/1974
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-25086 Rezzato - Brescia -
Citroen DS 23 PALLAS IE
€ 39.800,-TVA deductibil - 17.000 km
- 05/1975
- 97 kW (132 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-81600 GAILLAC -
Citroen DS
€ 23.999,-- 67.000 km
- 09/1967
- 57 kW (77 CP)
- Vehicul second hand
- 6 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-52222 Stolberg -
Citroen DS DS 21. DSuper5
€ 22.000,-- 60.000 km
- 05/1973
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul de epocă
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, ES-36211 Vigo -
Citroen DS DF 2 KC Break 1969
€ 10.450,-- 80.000 km
- 02/1969
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-2761 KC ZEVENHUIZEN -
Citroen DS 21
€ 13.900,-- 79.684 km
- 05/1973
- 76 kW (103 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63179 Obertshausen -
Citroen DS DS 21 serie FD
€ 12.500,-- 47.083 km
- 12/1971
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul de epocă
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-2250 Olen
Pentru constructorul francez Citroën , inclus mai târziu în grupul Peugeot, anii ’50 si ’60 au fost cei mai de succes din istoria sa. Cu modelul futuristic ca stil și inovator Citroën DS, francezii au dat nu numai o lovitură de piață, succes care a durat până la mijlocul anilor ’70; curând a devenit clar că modelul, supranumit Zeița (din franceză la déesse – DS), are potențial pentru a deveni o legendă auto. Modelele sedan bine conservate, break sau decapotabile sunt astăzi bine cotate ca modele de epocă, vânzându-se la prețuri ridicate. Peugeot Group s-a folosit de acest prestigiu istoric când a anunțat, în 2009, că vrea să folosească numele Citroën DS din nou. Cu toate acestea, nu s-a avut în vedere o nouă versiune a legendei. Citroën DS reprezintă acum diferite serii de vehicule, ale căror modele urmează să fie modernizate prin modificarea aspectului și a echipamentului, precum și adăugarea unor opțiuni suplimentare de personalizare a vehiculelor. Producătorul însuși a numit conceptul „Ligne DS“.
Istoricul Citroën DS între anii 1955-1975
Încă de la apariția pe șosele în 1955 a primelor sedanuri din seria istorică Citroën DS, a devenit imediat evident că producătorul s-a aventurat cu acest vehicul pe un domeniu complet nou. Forma caroseriei, care a fost proiectată fără arcuri pe puntea de spate, îi dădea un aspect aerodinamic, cu un stil elegant și ager. Deși utilizarea de materiale ușoare, cum ar fi fibra de sticlă și aluminiul nu era o noutate, pentru un model destinat vânzărilor de volum era totuși ceva neobișnuit. Au existat, de asemenea, și inovații tehnice, cum ar fi un sistem hidraulic central care deservea suspensia și frânele. În 1958, producătorul a adăugat la gama Citroën DS un model combi, folosit mai apoi în dezvoltarea unei decapotabile, construită în număr mic începând cu anii ’60.
Modelele sedan și decapotabilele seriei Citroën DS3
Cu Citroën DS3, producătorul a prezentat în 2010 primul model al noii sale Linii DS. Tehnic, mașina compactă cu trei uși s-a bazat pe seria Citroën C3, dar în contrast cu modelele sale surori, avea un aspect frontal mai sportiv. La începutul anului 2013 s-a adăugat programului Citroën modelul DS3 Cabriolet, cu o capotă textilă clasică.
Citroën DS4 extinde în 2010 gama sa de modele
Bazat pe seria compactă Citroën C4, francezii au proiectat un model sport cu trei uși , care a fost lansat pe piață ca DS4 în primăvara anului 2010. Cu o caroserie mai mare, înălțată, și un spoiler frontal de capotă, precum și lumini conturate, disting acest al doilea model al Liniei DS de proiectul convențional Citroen C4.
Citroën DS5 și mai multe modele din Linia DS
Cu sedanul Citroën DS5, constructorul a prezentat în 2011, primul model mai independent al liniei sale DS care, deși folosea unele componente tehnice ale seriei medii Citroën C5, din punct de vedere stilistic nu avea nici o legatură cu varianta C5. Citroën DS5 a fost cel mai mare model al Liniei DS și, prin urmare, a putut fi proiectat în cinci uși fără a apela la efectul dinamic așteptat de la un Citroën DS. Francezii au în plan modele suplimentare, diferite în aspect: programul va fi completat cu modelele de bază, mai rotunjite, DS1 , DS2, precum și Citroën DS6.