Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
chrysler-voyager-l-01.jpg

Chrysler Voyager

Chrysler Voyager Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Chrysler Voyager, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Excelenţa în mişcare este motto-ul care defineşte activitatea brandului american Chrysler de aproape un secol. Povestea acestei mărci îşi are începuturile în anul 1924, când Walter Chrysler, alături de alţi trei ingineri, a dezvoltat vehiculul Chrysler Six, care a reuşit să revoluţioneze piaţa prin preţul extrem de accesibil al unui automobil de lux. În plus, acesta beneficia de inginerie de top prin sistemul hidraulic de frânare pe cele patru roţi şi prin puternicul motor în şase cilindri. Un deceniu mai târziu, Chrysler era lider pe segmentul inovaţii, brevetând filtrele de ulei ce puteau fi schimbate, tehnologia Floating Power şi parbrizul curbat dintr-o singură piesă. Mai mult, compania oferea produse diferenţiate, în funcţie de necesităţile publicului: vehicule Plymouth – pe segmentul low-cost, brandul De Soto - pentru vehicule cu preţ mediu, Imperial – pentru produse de top. Dezvoltarea companiei a continuat prin achiziţionarea de societăţi active pe segmentul automotive şi comasarea lor în divizia europeană. Criza petrolului din anii 1970 a destabilizat compania, renumită pentru maşinile mari, puternice, dar introducerea de modele noi precum Chrysler Voyager a contribuit la redresarea rapidă. La aceasta s-a adăugat reputaţia excelentă, consolidată prin legendarul motor HEMI, decapotabila LeBaron, designul revoluţionar al modelelor Chrysler 300, lansat în 1955, şi Chrysler Cordoba, introdus în 1975. Astăzi, Chrysler este subsidiară a Fiat Chrysler Automobiles NV şi operează sub brandurile Chrysler, Jeep, Dodge şi Ram – camioane. Calitatea, designul, performanţa, eficienţa, inovaţia şi tehnologia, toate la un preţ accesibil publicului larg, sunt factorii care delimitează activitatea Chrysler. Chrysler Voyager vedere din fata

Prima generație

În anul 1984, compania americană lansa, în Europa, seria Chrysler Voyager, un minivan cu trei uşi şi spaţiu foarte generos pentru familii. Modelul era aproape similar lui Dodge Caravan, comercializat în America. Astfel Voyager era disponibil în două variante de motorizare, de 2.5 litri K14 şi 3.3 litri EGA V6, cu tracţiune pe faţă şi cutie de viteză manuală în cinci trepte şi automată în trei sau patru trepte. Automobilul folosea platforma S de la Chrysler, utilizată şi pe modelele Plymouth Reliant şi Dodge Aries. Vehiculul era disponibil în trei nivele de echipare: Bază, SE şi LE – cu caroserie ce simula diferite esenţe de lemn. Un al patrulea model – LX – cu o accentuată notă sportivă a fost lansat în 1989, dispunând de centuri de siguranţă în trei puncte pentru scaunele din faţă.

Alte patru generații

Odată cu cea de-a doua generaţie, Chrysler Voyager a venit cu îmbunătăţiri continue: un motor turbodiesel de 2.5 litri, produs de italienii de la VM Motori, a intrat în gama propulsoarelor în 1994, iar doi ani mai târziu vehiculul era disponibil într-o versiune nouă cu şase locuri pentru pasageri şi în formatul minivan cu patru uşi, pe lângă cel cu trei uşi deja existent. Sistemul performant de prindere a scaunelor permitea demontarea lor cu uşurinţă şi aranjarea faţă în faţă a banchetelor din spate. În anul 2001, printre opţiunile de echipare s-au adăugat sistemul de navigaţie şi airbagurile laterale, iar în anul următor s-au introdus sistemul DVD sau VCR şi opţiunea ABS. Odată cu cea de-a cincea generaţie, Voyager a intrat în segmentul MPV-urilor de lux, având şapte locuri, dispuse 2+2+3 şi devenind astfel un important concurent pentru Kia Grand Sedona şi Jeep Grand Cherokee. Din 2011 până în 2015, toate vehiculele Chrysler au fost comercializate, în spaţiul european, sub brandul Lancia, beneficiind de motoare de 3.6 litri Pentastar şi 2.8 litri turbodiesel, încadrabile în norma de emisii Euro V. Aceste caracteristici, alături de preţul accesibil al unui vehicul rulat transformă un Chrysler Voyager în prima alegere a conducătorilor auto care îşi doresc o maşină confortabilă, puternică şi performantă.