Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

Chrysler 300C

Chrysler 300C Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Chrysler 300C, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Chrysler este compania americană deținută în prezent de italienii de la Fiat, care produc automobile atât sub brandul Chrysler, cât și sub denumirile Dodge, Jeep și Ram Trucks. Compania a luat naștere în anul 1925, fiind fondată de Walter Chrysler. Printre cele mai de succes serii lansate de acest producător se numără și Chrysler 300, cunoscută și sub denumirea Chrysler 300C în anumite țări. Mașinile din această serie reprezintă modelele de top oferite de Chrysler și au fost proiectate de către Ralph Gilles în anul 2001. Chrysler 300C vedere din fata

Prima Generație

Seria Chrysler 300C a debutat pe piața internațională cu prilejul Salonului Auto Internațional de la New York din anul 2003. Dintre caracteristicile de design importante, amintim grila radiatorului de dimensiuni considerabile, capota lungă sau interiorul cu elemente cromate. Creată cu ajutorul platformei mecanice Chrysler LX, seria venea echipată în varianta standard cu jante de 17 țoli, mp3 player sau o cutie de viteze automată cu patru trepte. Sub capotă se găsea un motor de 2736 de centimetri cubi EER V6, capabil de 190 de cai putere. Mașina avea tracțiune pe spate, fiind însă disponibilă și o variantă cu tracțiune integrală. Varianta Touring folosea un motor de 3.5 litri V6 de 3518 centimetri cubi și dezvolta nu mai puțin de 250 de cai putere. Cutia de viteze putea avea 4 sau cinci trepte, din restul dotărilor făcând parte jantele de aluminiu de 17 țoli, CD player cu radio incorporat, Sistemul Electronic de Stabilitate, tapiseria din piele sau radioul prin satelit SIRIUS. Modelul de top venea echipat cu un impresionant motor Hemi V8 de 5.7 litri ce dezvolta 340 de cai putere. Folosind sistemul MDS, acesta putea fi trecut pe patru cilindri pentru a reduce consumul de combustibil. Chrysler 300C vedere din spate

A Doua Generație

Cea de-a doua generație a apărut în anul 2011, mașinile fiind disponibile doar în varianta sedan cu patru uși. Dintre modificările importante merită menționate caroseria complet reproiectată, farurile bi-xenon HID sau jantele de aluminiu de 20 de țoli. Interiorul a primit un nou volan, materiale mai plăcute la atingere, tapiserie din piele și un head-unit cu display de 8.4 țoli Uconnect Touch. Motoarele de 2.7 și 3.5 litri ale generației precedente au fost înlocuite de un Pentastar V6 de 3.6 litri ce producea 292 de cai putere, în timp ce motorul Hemi de 5.7 litri era în continuare disponibil, având 363 de cai putere. Pentru piețele din Europa și Australia au fost lansate și motoare turbodiesel VM Motori V6 de 3.0 litri. Mașinile din noua generație erau disponibile în versiunile Touring, Limited, 300C și 300C AWD. Primele două veneau echipate cu motorul Pentastar V6, în timp ce versiunile 300C aveau sub capotă motorul Hemi de 5.7 litri. În cadrul Salonului Auto Internațional de la New York din 2011 a fost prezentat modelul 300 SRT8, echipat cu un motor HEMI 382 V8 de 6.3 litri. Având 470 de cai putere, mașina putea accelera de la zero la 100 de kilometri pe oră în doar patru secunde. Pe lângă motorul impresionant, modelul venea cu o caroserie mult îmbunătățită, suspensii mai joase și mai sportive, dar și cu un pachet de frâne Brembo. În anul 2015, seria a primit numeroase îmbunătățiri estetice, precum și noi sisteme precum Adaptive Cruise Control, Fowrard Collision Warning, Active braking sau Lane Departure Warning. Cei de la Chrysler continuă să investească în dezvoltarea acestei serii, așa că în anii viitori ne putem aștepta la integrarea de noi tehnologii, în special pe partea de conectivitate și telemetrie.