Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

BMW 850

BMW 850 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW 850, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Coupé elegant din clasa premium completează încă din 1960 gama de modele a producătorului auto bavarian BMW. BMW 2000 C, prezentat în 1965, este opera bavarezilor din Osnabrücker, mai precis a producătorului de caroserii Karmann, tot el fiind responsabil de design-ul succesorului BMW 2800 (1968-1975) şi a modelului 3.0. Cu introducerea denumiri noii clase, în 1975 apare primul coupé BMW Seria 6. Modelele coupé aveau până atunci în comun faptul că ele se bazau pe platformele modelelor din clasa medie. Când producţia primei generaţii Seria 6 a încetat în 1989, producătorul s-a decis să aducă un coupé pe piaţă, care se bazează pe componentele modelelor premium din Seria 7. Rezultatul acestui proiect este BMW Seria 8. În perioada 1989-1999 se putea zări pe stradă noua emblemă a bavarezilor, BMW 850. După zece ani de producţie a celor 30.000 de exemplare, producţia încetează în 1999, iar BMW se întoarce la modelul mai de succes Seria 6. BMW 850 vedere din spate

BMW 850 se bazează tehnic pe sedanele BMW din clasa premium

În 1989, BMW 850 ajunge pentru prima dată la reprezentanţe drept modelul de vârf din noua serie de coupé-uri. Spre deosebire de coupé-urile din Seria 6, BMW 850 oferă mai mult spaţiu în interior datorită lungimii de 4,78 metri şi a lăţimii de 1,85 metri. Dezavantajul acestei creşteri: BMW 850 cântăreşte 1,8 tone, fiind cu aproape 300 kg mai greu decât un coupé din Seria 6. Producătorul din München a încercat să îi ofere o anumită agilitate modelului prin motorizări corespunzătoare, sugerate şi de capota lungă şi de design-ul în formă de pană al coupé-ului.

Motoarele BMW 850 Coupé

BMW 850 a fost dotat, pentru început, cu un motor V12 de 5,0 litri, întâlnit şi în sedanul BMW 750. Motorul pe benzină producea 220 kW (300 CP) şi putea fi cuplat la o transmisie manuală în 6 trepte sau la una automată în 4 trepte. Astfel, BMW 850 atinge 100 km/h cu plecare de pe loc în 6,8 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. După câţiva ani, BMW 850i este înlocuit în 1974 de BMW 850 Csi, care dispune de un motor de 5,5 litri cu 280 kW (380 CP). Acest model, produs până în 1996, atinge suta în 6,0 secunde. BMW 850 Coupe vedere din lateral

Ultimul BMW 850 părăseşte în 1999 liniile de asamblare

Gama de motoare este completată în 1994 de BMW 850 Ci, care vine cu un motor de 5,4 litri şi 240 kW (326 CP), capabil să facă sprintul până la 100 km/h în 6,3 secunde. Această versiune BMW 850 este produsă până în 1999, fiind urmat de BMW 650 din noua generaţie Seria 6, introdusă în 2005.

Versiunile Alpina ale coupé-ului BMW 850

Tunerul BMW Alpina s-a folosit de BMW 850 ca bază pentru coupé-ul Alpina B 12, produs între 1990 şi 1996 în serie mică. Acest coupé cu motor modificat este produs în două versiuni. Modelul de bază vine cu 257 kW (349 CP), iar motorizarea de top din versiunea Csi aduce 306 kW (416 CP). Deoarece modelele Alpina nu sunt limitate electronic, BMW 850 în variantă modificată atinge o viteză maximă de 300 km/h şi accelerează până la 100 km/h în 5,8 secunde.