- Pagină de start
- Auto
- BMW
- BMW Seria 8
BMW null Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW null, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru BMW Seria 8
-
BMW 840 d xDrive M Sport Laser-Driving Ass.-HarmanK
€ 40.950,-- 188.000 km
- 07/2019
- 235 kW (320 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
6,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
160 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-75365 Calw/Stuttgart -
BMW 840 Gran Coupé 840iXAS Mpack ACC*Lane*Keyless*Navi
€ 69.900,-TVA deductibil - 18.996 km
- 09/2023
- 245 kW (333 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-8840 Oostnieuwkerke -
BMW 850 840i Gran Coupe Pano Laser DrAssProf ParkAss+
€ 62.490,-TVA deductibil - 16.458 km
- 09/2023
- 245 kW (333 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-40549 Düsseldorf -
BMW 840 Serie 8 Gran Coupe 840 i xDrive M Sport
€ 52.990,-TVA deductibil - 52.511 km
- 06/2021
- 245 kW (333 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
7,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
180 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-40033 Casalecchio Di Reno - BO -
BMW 840 i XDrive/M-PAKKET/HEAD-UP/PANO/SOFT/360°CAMERA/
€ 63.999,-- 17.900 km
- 09/2020
- 250 kW (340 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
176 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-9308 Hofstade (Aalst) -
BMW 840 i Coupe!
€ 47.790,-- 66.200 km
- 10/2019
- 250 kW (340 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45661 Recklinghausen -
BMW 840 d Gran Coupe xdrive -PARI AL NUOVO, SOLO 20.000KM-
€ 57.800,-TVA deductibil - 20.585 km
- 03/2020
- 235 kW (320 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
5,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
155 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-33100 Udine - UD -
BMW 840 d xDrive M Sport B&W Int.Lenk LASER DA-Pro PA+
€ 58.880,-- 62.000 km
- 05/2019
- 235 kW (320 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45478 Mülheim an der Ruhr -
BMW 840 d xDrive Cabrio M Sport Leder Laser Soft Dr.A
€ 49.900,-TVA deductibil - 87.100 km
- 07/2019
- 235 kW (320 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
6,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
160 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-72116 Mössingen
Germanii de la BMW fac parte din grupul select al celor mai importanți constructori auto de pe planetă. Compania cu o tradiție de peste 100 de ani a adus numeroase contribuții și inovații de-a lungul timpului, devenind cunoscută în principal pentru mașinile sport, dar și pentru calitatea extraordinară a tuturor produselor sale. Una dintre cele mai importante serii de mașini lansate de BMW este Seria 8, produsă între anii 1989 și 1999. Deși mulți au impresia că Seria 8 a apărut ca o continuare firească a Seriei 6, lucrurile stau cu totul altfel. Modelele lansate în cadrul Seriei 8 fac parte dintr-o cu totul altă clasă de automobile, au un preț mult mai ridicat și performanțe pe măsură. BMW a început să lucreze la noua serie în anul 1984, iar doi ani mai târziu aveau deja designul pregătit, urmând să definitiveze procesul de producție.
Caracteristici principale
Seria 8 a debutat în cadrul Salonului Auto Internațional de la Frankfurt din luna septembrie a anului 1989. Modelele inițiale erau primele mașini destinate publicului larg, echipate cu un motor V12 în combinație cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Totodată, mașinile din Seria 8 au fost primele echipate cu un sistem CAN, care în zilele noastre a devenit un standard în industria auto. Deși caroseria de tip unibody era mai ușoară decât cea de pe alte modele BMW, greutatea totală a mașinii era ceva mai mare în principal datorită motorului și a dotărilor de lux. Unul dintre primele modele din Seria 8 lansate pe piață a fost BMW 850i. Această mașină avea sub capotă un puternic motor M70B50 V12 de 5.0 litri ce producea 296 de cai putere. În ceea ce privește transmisia, cumpărătorii puteau opta fie pentru o cutie de viteze automată cu patru trepte, fie pentru una manuală cu șase trepte.
Alte Modele
Modelul 840Ci a fost lansat în anul 1993 și era echipat inițial cu un motor M60B40 de 4.0 litri ce producea 282 de cai putere. În anul 1995, motorul a fost schimbat cu un M62B44 de 4.4 litri, care era mult mai eficient în ceea ce privește consumul, cu toate că puterea produsă a rămas la fel. Mașina era disponibilă cu o cutie de viteze automată cu cinci trepte, însă cumpărătorii europeni puteau opta și pentru o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Modelul 850C Si a fost lansat în anul 1992 și era mașina de top a seriei. Deși folosea același motor M60B50 ca modelul 850i, inginerii germani l-au modificat și optimizat atât de bine încât au fost nevoiți să-i atribuie noul cod: S70B56. Printre cele mai importante îmbunătățiri amintim creșterea capacității la 5.6 litri, creșterea puterii până la 375 de cai putere, suspensiile modificate sau arcurile și amortizoarele mult mai rigide, care permiteau o înălțime față de sol mult mai mică. Producția acestui model a încetat în anul 1996 pentru că motorul nu putea fi modificat pentru a îndeplini standardele de emisie din acea vreme, fără a fi complet reproiectat. Cei de la BMW au creat, de asemenea, și un prototip pentru un viitor model M8. Proiectat pentru a rivaliza cu cei de la Ferrari, acesta era echipat cu o versiune specială a motorului S70 ce dezvolta nu mai puțin de 550 de cai putere. Din păcate, M8 nu a mai ajuns în faza de producție, pentru că cei de la BMW și-au dat seama că nu exista o piață îndeajuns de dezvoltată pentru acest tip de mașină. Seria 8 a reprezentat o etapă importantă din evoluția brandului BMW, drept dovadă faptul că modelele Seriei 8 sunt încă foarte populare pe piața mașinilor second hand.