Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

BMW 325

BMW 325 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW 325, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În 1975, când pe piață apare BMW Seria 3, serie concepută de designerul francez Paul Bracq, pentru producătorul cu logo-ul alb-albastru începe producția cea mai de succes din toată istoria sa. Modelele din clasa medie au fost produse inițial în variantă sedan cu două uși și erau echipate cu motoare de 1,6 – 2,3 litri. BMW 325 a apărut în 1982, în cadrul celei de-a doua generații Seria 3 (generația E30). Modelul este echipat la început cu un motor de 170 CP (125 kW) care accelerează modelul până la 200 km/h. BMW 325 face senzație atunci când, în 1985, la trei ani după introducerea primului sedan, este prezentată prima variantă decapotabilă a acestuia. Din 1960 încoace, BMW 325i este primul model decapotabil al producătorului din München. Nu în ultimul rând, producătorii trebuie să îi mulțumească modelului BMW 325, căci datorită lui, clasa medie și-a descoperit preferințele pentru decapotabilele cu acoperiș textil. Contra cost, BMW 325 Cabriolet putea fi echipat cu un acoperiș electric. Clienții puteau alege ca modelul să aibă un acoperiș hardtop, însă puțini au ales aceasta. BMW 325 privit din fata

Primul vehicul cu tracțiune integrală din istoria BMW a fost un BMW 325

BMW 325 scrie istorie din încă un motiv. În anii 1980, versiunile sedan și Touring BMW 325 erau oferite și în varianta BMW 325iX. X-ul reprezintă, în lumea BMW, tracțiunea integrală. BMW 325 este primul autoturism introdus pe drumurile publice de către producătorul din München, care are litera X în denumirea sa. În generația E36, produsă din 1990 până în 2000, versiunile cu tracțiune integrală ale BMW Seria 3 dispar complet. Ele reapar în program în 2001, devenind o parte solidă a Seriei 3.

Succesul versiunii speciale, sportive, BMW 325e

La sfârșitul anilor 1980, pe piață este introdusă o versiune specială BMW 325, denumită BMW 325e. Aceste vehicule erau dotate cu tehnologia M: suspensie sport, volan sport și spoiler. Această ediție specială BMW 325e este vândută în la fel de multe exemplare ca normalul BMW 325i. Cea mai sportivă variantă BMW 325 este introdusă sub denumirea BMW Z1. Roadster-ul se bazează pe propria sa caroserie, însă suspensia provine de la BMW 325i. BMW Z1, cel mai exclusiv descendent BMW 325, este produs între 1989 și 1991 în aproximativ 8000 de exemplare de către Baur, producător de caroserii din Stuttgart. Tot acesta este cel care produce decapotabilele BMW Seria 3 Hardtop, echipate cu rollbar. BMW 325 privit din lateral

BMW 325 și grija pentru mediul înconjurător

În generația de după 2008, BMW 325 este produs în variantă coupé, precum și în trei variante sedan și combi - fiind echipat cu tracțiune integrală și cu motoare în șase cilindri pe motorină sau benzină. Cea mai economică versiune este BMW 325d, cu 145 kW (197 CP), care consumă în medie 5,7l/100 km (153 g/km CO2). Începând cu 2007, BMW 325 este echipat cu economicul sistem start-stop, iar din 2006, variantele diesel sunt dotate standard cu un filtru de particule.