BMW 318 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW 318, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru BMW 318
-
BMW 318 2.0 d 150 CV Touring Msport auto
€ 12.950,-- 220.000 km
- 01/2016
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
4,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
124 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-12042 Bra - Cuneo - Cn -
BMW 318 Euro5*Luxury line* Trekhaak
€ 10.650,-- 177.000 km
- 04/2015
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-9200 Dendermonde -
BMW 318 d Touring MHEV Business Advantage 150CV auto
€ 19.490,-TVA deductibil - 140.000 km
- 11/2020
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Motorină
-
4,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
126 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-25035 Ospitaletto - BS -
BMW 318 i Lim. 2HAND*SCHIEBEDACH*KLIMAAUTO*SHZ
€ 6.999,-- 87.800 km
- 10/2006
- 95 kW (129 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-73084 Salach -
BMW 318 d xDrive XENON/NAVI/SHZ/PDC/MFL/TEMPOMAT
€ 11.890,-- 164.429 km
- 06/2014
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
4,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
125 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-67098 Bad Duerkheim -
BMW 318 d Touring |Pano|Temp|Sitzh|
€ 3.300,-- 298.612 km
- 04/2007
- 90 kW (122 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
BMW 318 F30 2015 Berlina Diese 318d Luxury auto
€ 20.900,-- 26.260 km
- 12/2018
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
4,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
121 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10036 Settimo Torinese - Torino - To -
BMW 318 d Msport auto
€ 27.990,-- 73.104 km
- 03/2020
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
4,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
108 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-20033 Solaro MI -
BMW 318 d Advantage Touring 1.Hd*Leder*Navi*LED*PDC
€ 13.990,-TVA deductibil - 144.000 km
- 02/2019
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-70329 Stuttgart
Constructorul german BMW a reușit o performanță greu de egalat în industria auto, odată cu dezvoltarea mașinilor din Seria 3. Aceasta este în continuare cea mai vândută serie din palmaresul companiei, aducând mai bine de 30% din veniturile totale. Seria 3 a fost succesoarea Seriei 02 și se află în prezent la cea de-a șasea generație. Mașinile din prima generație erau disponibile doar în versiunea coupé cu două uși, însă ulterior au fost adăugate și variantele sedan cu patru uși, decapotabilă cu 2 uși, precum și station wagon sau hatchback cu cinci uși. Lansarea Seriei 3 a avut loc într-una dintre cele mai dificile perioade din industria auto, la doar doi ani de criza petrolului din anul 1973. Astăzi vom parcurge evoluția modelului 318, încercând să conturăm atât elementele particulare, precum și modificările cele mai importante care au apărut de-a lungul timpului.
Prima Generație
Prima generație a modelului 318 a fost lansată în cadrul seriei E21 în anul 1975. Celelalte modele din serie erau 316 și 320, denumirea variind în funcție de capacitatea motorului. De designul noilor mașini s-a ocupat Paul Bracq și procesul a durat mai bine de patru ani de zile. În ceea ce privește aspectul, partea din față ieșea în evidență prin grila radiatorului specifică celor de la BMW, în formă de rinichi, iar stilul general semăna cu modelul E12 din Seria 5. În ceea ce privește interiorul, mașinile din Seria 21 beneficiau de un nou design, consola centrală și torpedoul fiind înclinate înspre șofer. Această trăsătură a fost transferată și la alte modele și păstrată pentru o bună perioadă de timp de către cei de la BMW. 318 dispunea de un motor M10 cu patru cilindri de 1.8 litri ce producea 98 de cai putere. În anul 1980, cei de la BMW au lansat o variantă îmbunătățită, denumită 318i. Aceasta avea sub capotă un motor cu injecție M10 de 1.8 litri. Seria 3 și-a făcut debutul pe piața americană în anul 1977, însă datorită legislației specifice au fost aduse o serie de modificări: spoilerele aveau dimensiuni mai mari, farurile și luminile de semnalizare erau mai proemintente, iar vitezometrul era gradat în mile.
Generațiile Ulterioare
Cea de-a doua generație a Seriei 3 ne-a adus o nouă iterație a modelului 318. Lansată inițial în anul 1982, seria conținea doar versiunile sedan cu două uși, care au fost urmate câțiva ani mai târziu de versiunile sedan cu patru uși, decapotabilă și estate. Deși la nivel de aspect mașinile din noua generație semănau destul de mult cu cele din prima generație, lucrurile nu mai stăteau la fel când venea vorba de dotări. Astfel, interiorul a fost complet reproiectat și suspensiile au fost reglate mult mai bine pentru a evita situațiile de supravirare ce apăreau în anumite condiții la vehiculele din prima generație. Modelul 318i beneficia de un motor M10B18 l-Jetronic cu 103 cai putere și accelera de la zero la o sută de kilometri în 11.2 secunde, având o viteză maximă de 195 de kilometri pe oră. Cea de-a treia generație a fost lansată în anul 1990 și beneficia de un motor mult mai puternic, împreună cu o serie de sisteme suplimentare și îmbunătățiri considerabile pe partea de design. De-a lungul celorlalte generații, modelul 318 a fost îmbunătățit și beneficiază în momentul de față de cele mai noi tehnologii și sisteme auxiliare, urmând cu fidelitate tradiția și standardele de calitate ale companiei germane. Așa că dacă vreți să aveți parte de experiența Seriei 3, modelul 318 s-ar putea să fie alegerea ideală.