BMW i8 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW i8, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru BMW i8
-
BMW i8 Coupe Pure Impulse | Harman Kardon HUD 20"
€ 69.890,-- 6.450 km
- 07/2014
- 266 kW (362 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-10777 Berlin -
BMW i8 Roadster First Edition 1 of 200
€ 102.000,-- 25.000 km
- 11/2019
- 170 kW (231 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Semi-automată
- Electric/Benzină
-
2,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
46 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-24020 Ranica - Bergamo - Bg -
BMW i8 / Full BMW History/ 1 Owner/ Head-Up/ 20"/ Harman
€ 54.990,-- 105.932 km
- 07/2014
- 266 kW (362 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
2,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
49 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1790 Affligem -
BMW i8 334pk Limited Edition Ferrada HUD 360Cam Nieuwstaa
€ 67.900,-- 62.904 km
- 05/2015
- 246 kW (334 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-9231 HS SURHUISTERVEEN -
BMW i8 incl BTW Bodykit Bodykit/Head-Up/360 Camera
€ 61.000,-TVA deductibil - 99.247 km
- 12/2015
- 266 kW (362 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
-
49 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3314 CM DORDRECHT -
BMW i8 Roadster Laser HUD HiFi Navi Travel-Pack
€ 95.900,-TVA deductibil - 14.085 km
- 07/2019
- 275 kW (374 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
-
2,2 l/100 km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
50 g/km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
13,9 kWh/100 km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-85229 Markt Indersdorf -
BMW i8 Coupe 1.5 auto
€ 75.900,-- 63.212 km
- 05/2016
- 170 kW (231 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
2,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
49 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-20123 Milano - Mi -
BMW i8 *Harman/Kardon* *Head-Up Display* *LED*
€ 67.990,-- 55.790 km
- 08/2014
- 170 kW (231 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
2,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
49 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-8530 Deutschlandsberg -
BMW i8 Coupé Keyless,Head-Up,ha/ka,DAB,360°,1.Hand
€ 82.980,-TVA deductibil - 43.400 km
- 05/2020
- 275 kW (374 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
-
49 g/km (comb)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-55129 Mainz
BMW i8 este un concept de la BMW i. Primul studiu, BMW Vision Efficient Dynamics , a fost prezentat în 2009 la IAA. Tot la IAA, doi ani mai târziu, BMW i8, reprelucrat în urma studiului, a fost prezentat de către producătorul de automobile bavarez. Se dorea conceperea unei maşini sport cu un design complet nou şi cu consumul unei maşini mici. De vină, printre altele, este noul PlugIn-Hybrid eDrive dezvoltat de BMW, care combină două motoare electrice cu unul termic, spre deosebire de BMW i3 Concept. Modelul începe să fie produs în serie începând cu 2013. În faţă, BMW i8 este echipat cu motorul electric de pe BMW i3 Concept , adaptat special în urma studiului, ce produce 104 kW. Al doilea motor electric, mai mic, este cuplat la transmisia cu dublu ambreiaj din spate şi produce maxim 25 kW. La cele două se adaugă un motor termic de înaltă performanţă, supraalimentat, iar cei 3 cilindri ai acestuia au o capacitate de 1,5 litri. Motorul termic are un cuplu de 300 Nm şi produce 120 kW. Cu aceste trei motoare combinate, BMW i8 are o putere totală de 262 kW cu ajutorul căreia accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde şi atinge o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic. Desigur, aceste numere pot fi atinse şi de alte maşini sport – elementul unic al BMW i8: un consum record de doar 2,7 litri motorină/100km şi doar 99g de emisii CO2 per kilometru. Adică, BMW i8 ar trebui să parcurcă 700 km cu un plin şi o încărcare a bateriilor, respectiv 650 km, dacă se renunţă la motoarele electrice. Acestea îşi primesc energia dintr-o baterie litium-ion, ce se reîncarcă de la priză.
Tehnologia din spatele BMW i8
i8 -ul a fost construit folosind materiale uşoare, îmbunătăţind astfel performanţele şi consumul autovehicului. Motoarele sunt conectate între ele cu un aşa zis tunel de energie în care se află o baterie de înaltă tensiune. În acest fel, centrul de greutate al maşinii este foarte jos, iar distribuţia optimă a sarcinii pe cele două axe (50-50) a fost realizată. Axele sunt foarte plate, tipic maşinilor sport, ceea ce înseamnă că orice interferență a motorului asupra direcției poate fi evitată.
Aşa arată BMW i8
Design-ul BMW i8 este unul nemaivăzut pe străzi, până acum. Aspectul său plat şi curb totodată, geamurile mari, uşile batante în formă de aripi aduc aminte de unele fantezii din viitor, văzute în diverse filme. La acestea se adaugă farurile LED în formă de U, V-ul negru de pe capotă ce se întinde până la parbriz şi evacuările proiectate tridimensional – un design futuristic, care ar putea fi felul în care vor arăta maşinile de mâine. În ciuda aspectului său dinamic de maşină sport, BMW i8 oferă suficient spaţiu pentru 4 persoane şi pentru mersul la cumpărături.
Confortul oferit de BMW i8
Deşi interiorul seamănă cu cel din BMW i3 Concept, bordul, gurile de ventilaţie şi display-ul au primit o notă sportivă evidentă. Înafară de asta, şoferul va găsi cam tot ceea ce se oferă din ce în ce mai mult ca dotări standard, cum ar fi sistem Start/Stop şi frână de parcare electronică. Pe lângă acestea se află dispay-ul tri-dimensional, care afişează în funcție de situaţie doar informaţiile relevante – printre care se află, desigur, autonomia rămasă şi sistemul de propulsie activ. În spate, interiorul este împărţit de bateria orientată longitudinal, ceea ce accentuează caracterul sportiv al maşinii.