BMW i3 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW i3, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru BMW i3
-
BMW i3 60Ah (21,6kWh) ACC/COMFORT/PARKASSISTENZ
€ 9.400,-- 79.250 km
- 10/2013
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 4 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-33647 Bielefeld -
BMW i3 120Ah DAB LED WLAN RFK Navi Prof. Tempomat
€ 16.390,-TVA deductibil - 83.450 km
- 02/2021
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-41066 Mönchengladbach -
BMW i3 s 120 Harman/Kardon DAB PDC 20 Zoll Navi-Prof LED
€ 23.200,-TVA deductibil - 14.459 km
- 01/2022
- 135 kW (184 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-45478 Mülheim an der Ruhr -
BMW i3 Basis Comfort Advance 22 kWh Panoramadak | Lederen
€ 8.400,-- 227.205 km
- 12/2015
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-2401 LJ ALPHEN AAN DEN RIJN -
BMW i3 Basis i3 94Ah 33 kWh | Nette auto | Parkeersensor
€ 10.900,-- 92.896 km
- 03/2017
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-2401 LJ ALPHEN AAN DEN RIJN -
BMW i3 Navi - zetelverwarming
€ 13.950,-- 85.948 km
- 01/2018
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8000 Brugge -
BMW i3 120Ah 75KW CVT
€ 18.978,-- 8.509 km
- 09/2022
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-23890 Barzago - Lecco - Lc -
BMW i3 i3 FAST CHARGING - RICARICA VELOCE 7.4 KW
€ 12.900,-- 70.300 km
- 07/2014
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-20132 Milano - Mi -
BMW i3 94Ah Range Extender
€ 17.900,-TVA deductibil - 49.322 km
- 11/2018
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
0,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
13 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-25135 Brescia
BMW i3 este un autoturism-proiect , pur electric , în 5 uşi - care se deschid în sens opus. Modelul de la BMW se bazează pe studiul reducerii greutăţii viitoarelor vehicule, Megacity Vehicle (MCV), al celor de la BMW şi SGL Carbon. Conform planificării, BMW i3 va fi produs în serie şi introdus pe piaţă după finalizarea proiectului, adică în 2013. În acelaşi timp trebuie să fie lansat şi hibridul sport BMW i8, care foloseşte aceleaşi motoare electrice ca i3. În prezent, ai nevoie de un portofel destul de gros pentru o maşină electrică, în ciuda avantajelor economice şi ecologice. Nici i3 nu va fi o excepţie, care ar trebui să fie mai ieftin ca un BMW seria 5, dar tot va trece de pragul de 40.000, fiind situat la aceeaşi înălţime cu Opel Ampera. Factorul care înfluenţează preţul este, pe lângă baterie, structura specială, foarte uşoară, din fibră de carbon.
Tehnologia BMW i3
Contrar Tesla Roadster, care a fost conceput pe baza benzinarului Lotus Elise, BMW i3 a fost dezvoltat special ca maşină electrică. Greutatea autoturismului joacă un rol mult mai mare în cazul vehiculelor electrice, decât în cazul celor cu motoare tradiţionale. Cu cât mai uşor autovehiculul, cu atât mai puţin este solicitată bateria. Aşa se face că BMW abordează într-un model complet nou caroseria noului i3, folosind pentru aceasta plastic întărit cu fibră de carbon (CFRP): materialul arhicunoscut în lumea motorsportului, dar până acum niciodată folosit în producţia de serie, se remarcă prin cea mai bună stabilitate şi greutatea foarte mică. BMW i3 ar trebui să fie astfel cu 300kg mai uşor decât dacă s-ar fi folosit o caroserie normală. Cu o greutate totală de 1250kg, BMW i3 este chiar în topul maşinilor electrice. Totuşi, folosirea carbonului aduce şi un dezavantaj: acesta este de 50 de ori mai scump decât oţelul. BMW încearcă să găsească un compromis excelent între materiale excelente şi costurile aferente: astfel, unele piese sunt produse în statul american Washington pentru a beneficia de costurile energetice extrem de scăzute.
Aspectul estetic BMW i3
BMW i3 arată optic ca încrucişarea futuristică dintre un Audi A2 şi un Smart, având o uşoară înclinaţie către un van. Dimensiunile sale îl aduc mai aproape de un A2: i3-ul are o lungime de 3,85 metri, o înălţime de 1,54 metri şi o lăţime de 2,01 metri (incluzând oglinzile exterioare). Stopurile sunt amplasate un pic mai în sus, ca la un Smart. În special, uşile sinucigaşe sunt mai evidente. Uşile din faţă se deschid normal, iar cele din spate se deschid în spate, fiind astfel uşurată urcarea şi coborârea din autovehicul.