- Pagină de start
- Auto
- BMW
- BMW 2002
BMW 2002 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW 2002, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru BMW 2002
-
BMW 2002 Tii
€ 26.900,-- 82.000 km
- 06/1974
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-10559 Berlin -
BMW 2002 tii Gruppe V Breitbau mit H-Kennzeichen
€ 57.800,-- 30.254 km
- 01/1975
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-23684 Scharbeutz -
BMW 2002 1602 Cabrio original Vollcabrio
€ 36.900,-- 50.000 km
- 06/1970
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul de epocă
- 4 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22869 Schenefeld -
BMW 2002 1602
€ 33.950,-- 55.135 km
- 06/1972
- 63 kW (86 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-30659 Hannover - Lahe -
BMW 2002 tii
€ 29.950,-- 74.000 km
- 04/1974
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63755 Alzenau -
BMW 2002 2002TI Roestvrij. gereviseerde motor
€ 19.000,-- 5.800 km
- 06/1975
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-9250 waasmunster -
BMW 2002
€ 3.400,-- 95.308 km
- 06/1972
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20078 San Colombaro al Lambro - Milano - Mi -
BMW 2002 tii Wolfgang Denzel Restomod
€ 79.950,-- 15.191 km
- 10/1972
- 154 kW (209 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-1216 BC HILVERSUM -
BMW 2002 TII
€ 14.990,-- 88.437 km
- 09/1972
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-4180 Hamoir
Cu mașini sport elegante, cum ar fi legendarul BMW 507 Cabriolet sau modele de lux, cum ar fi BMW 501 - supranumit modelul baroc, constructorul BMW a intrat în anii ’50 în criză. În epoca timpurie a automobilelor, producătorii din Bayern nu aveau modele destinate vânzărilor de volum cu care se puteau câștiga rapid bani. Profitul obținut în acești ani cu BMW Isetta nu a fost suficient pentru a asigura supraviețuirea ca producător independent pe termen lung. Băncile presau pentru preluare de către rivalul Daimler-Benz, când cei din Münchenern au reușit să iasă pe piață cu așa numita nouă clasă la începutul anilor ’60. Modelul sedan cu patru uși, BMW 1500-2000, a deschis piața pentru clasa medie. Deoarece clienții au acceptat noile modele, constructorul bavarez a decis extinderea gamei de vehicule. Seria 2 este privită ca un predecesor important al seriilor introduse mai târziu, în care varianta de top este reprezentată de modelul 2002, care este considerat un reprezentant clasic al culturii auto a anilor ’70.
Designul compact și dinamica sportivă a modelului BMW 2002
Modelele mai mari ale seriei 2000 au constituit baza pentru BMW 2002, care a fost proiectat ca sedan și decapotabil. Față de modelele anterioare, sedanurile si decapotabilele seriei BMW 2002 au avut doar două uși și un corp mai mic. Design-ul compact și greutatea vehiculului mai mică au contribuit la îmbunătațirea caracteristicilor principale și a stabilității pe șosea. Bavarezii s-au adresat, astfel, unei clientele mai tinere, în același timp modelul 2002 întărind imaginea BMW, fiind capabilă să ofere mașini sport la prețuri accesibile clasei de mijloc.
BMW 2002 sedan și Cabriolet
BMW 2002 a fost prezentat pentru prima oară în anul 1966, ca un sedan. Un an mai târziu a urmat modelul decapotabil cu capotă textilă și bară anti-răsturnare fixă, ceea ce a subliniat caracterul sportiv al modelului deschis. BMW 2002 Targa a fost o construcție mixtă de elemente de capotă fixe și mobile și partea din spate închisă cu material textil cu posibilitate de deschidere în stil landou. Targa a fost readus în actualitate între 1971-1975, când a fost montat la uzina de asamblare a caroseriilor Baur din Stuttgart, care echipa și decapotabilele. Pe de altă parte, începând din 1971, BMW 2002 cu caroserie break, construite până în anul 1974, au intrat pe piață. În 1973, BMW 2002 a beneficiat de o îmbunătățire a aspectului prin care s-au adus modificări sistemelor de faruri și grilei.
Motorizarea BMW 2002
BMW seria 2002 a fost oferit în versiunea de bază, echipat cu un motor cu patru cilindri de 74 kW (100 CP), propulsând autoturismul până la 170 km/h. BMW 2000 tii a fost lansat în 1968 ca o versiune mai puternică, cu 88 kW (120 CP), viteza maximă ajungând până la 185 kilometri pe oră. La începutul anilor ’70, gama de motoare a fost completată cu o unitate de 96 kW (130 CP). Acest BMW 2002 tii ajungea, astfel, până la 190 de kilometri pe oră și a fost oferit cu această motorizare între 1971 și 1975.
BMW 2002 Turbo va fi prezentat în 1973 ca model de top
Ca model de top, începând cu 1973 a fost oferit un model turbo, cu caracteristici de design sportive, cum ar fi spoilere față și dungi orizontale. Motorul turbo dezvolta o putere de 125 kW (170 CP) și propulsa BMW 2002 la peste 210 km/h. Modelul Turbo a fost produs în cantități mici, până la sfârșitul anului 1974. În 1975, bavarezii au lansat noul BMW Seria 3 care a înlocuit modelul 2002.