Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
audi-r8-l-01.jpg

Audi R8

Audi R8 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Audi R8, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu modelul Audi R8, prezentat în 2006, producătorul din Ingolstadt ne-a demonstrat faptul că poate produce, pe lângă maşini sport ale clasei medii şi superioare, şi maşini de curse destinate drumurilor publice. Gurile proeminente de admisie a aerului din faţă şi din spate caracterizează coupé-ul cu două locuri şi tracţiune integrală permanentă. R8-ul a fost produs de către subsidiara quattro din Neckarsulm în serie mică, folosind elemente Lamborghini Gallardo. Producătorul italian de maşini sport de lux a fost cumpărat în anul 1998 de către Audi. Versiunea de curse a Audi R8, produsă între 2000 şi 2005 este una din cele mai de succes maşini din istoria curselor auto, cu 61 de victorii obţinute în cadrul a 74 de curse. Audi R8 privit din fata

R8 Coupé-ul a fost prima maşină sport cu motor central de la Audi

Caroseria versiunii de stradă Audi R8 a fost construită complet din aluminiu, modelul cântărind astfel doar 1500 de kilograme. Audi R8 este şi primul model de serie de la Audi, echipat cu un motor V8 - amplasat central. Motorul cu o capacitate cilindrică de 4,2 litri produce o putere de 309 kW (420 CP) şi accelerează R8-ul de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde. Viteza maximă era de peste 300 km/h. Motorul FSI al acestuia a mai fost folosit în Audi RS 6. Audi R8 era oferit, după alegere, cu o cutie de viteze manuală în 6 trepte sau cu una automată R-tronic. Audi R8 privit din lateral

Prima variantă diesel Audi R8 a fost prezentată ca un concept

Ca şi concept, în 2008 a fost prezentată o versiune Audi R8, echipată cu un motor diesel V12 de 6,0 litri ce producea 368 kW (500 CP). Audi R8 TDI atingea suta în 4,2 secunde, iar viteza maximă era de 325 km/h. Echipat cu două filtre de particule şi tehnologie sofisticată pentru purificarea gazelor de eşapament, Audi R8 V12 Diesel era una din cele mai ecologice maşini supersport din acea perioadă, căci, conform producătorului, maşina consumă în medie mai puţin de 10 litri de combustibil la fiecare 100km.