- Pagină de start
- Auto
- Audi
- Audi QUATTRO
Audi QUATTRO Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Audi QUATTRO, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Audi QUATTRO
-
Audi QUATTRO Coupè quattro 2.1 turbo Ur-quattro
€ 65.000,-- 112.144 km
- 10/1981
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-21052 Busto Arsizio - Varese -
Audi QUATTRO Coupe quattro
€ 66.500,-- 165.800 km
- 06/1985
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-38100 Braunschweig -
Audi QUATTRO 85WR2 GROUP B
€ 295.000,-- 1.000 km
- 06/1983
- 265 kW (360 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-06530 CABRIS -
Audi QUATTRO Urquattro signed by C. Geistdörfer
€ 98.985,-- 49.000 km
- 01/1982
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-23684 Scharbeutz -
Audi QUATTRO Ur-Quattro| BRD| Classic Data Gutachten| Rallye
€ 59.995,-- 381.000 km
- 11/1985
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64658 Fürth im Odenwald -
Audi QUATTRO
€ 69.000,-- 123 km
- 10/1986
- 220 kW (299 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-82266 Inning a.Ammersee -
Audi QUATTRO Rallye HB Design 5 Zylinder Urquattro
€ 59.999,-- 228.600 km
- 11/1983
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-26129 Oldenburg -
Audi QUATTRO A4 Avant quattro 1.8
€ 3.000,-- 275.000 km
- 10/2006
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-84036 Landshut -
Audi QUATTRO 2.1 TURBO UR-QUATTRO ARIA CONDIZIONATA
€ 75.000,-- 4.945 km
- 03/1982
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-39011 Lana - Bolzano
Tracțiunea integrală permanentă este acum un echipament standard în mai multe modele de lux și chiar și in cazul mașinilor mici, cum ar fi Fiat Panda, producătorii oferă acum versiuni cu tracțiune integrală pentru o mai bună manevrabilitate pe teren dificil ca dotare suplimentară. La sfarșitul anilor ’70, constructorul Audi a implementat ideea de a introduce această tehnologie, utilizată în construcția off-road-urilor și a vehiculelor militare, pentru echiparea vehiculelor de șosea obișnuite, prin aceasta constructorul din Ingolstadt intrând pe un teritoriu tehnic nou. Inginerii Audi au luat porțiunea față de pe modelul Audi 80 Audi Coupé și i-au implantat noua tehnologie recent dezvoltată de tracțiune integrală, care a dat numele noului model: Audi Quattro. În 1980 s-a pus în vânzare primul vehicul de serie din lume echipat cu tracțiune integrală permanentă pe toate roțile, această descoperire intrând astfel în domeniul civil.
Ur-Quattro: tehnologic inovator
Motivul pentru succesul constant: mașinile cu tractiune integrală - ca primul Audi Quattro - s-au impus printr-o tracțiune mai bună, chiar și în condiții de drum dificile având stabilitate direcțională și, prin urmare, fiind deosebit de sigure la condus, un avantaj de care au beneficiat curând și alte modele Audi. În anul 1982, constructorul din Ingolstadt a oferit ca opțiune tehnologia Quattro pentru prima dată pe o limuzină de dimensiuni medii, Audi 80. După doi ani a apărut limuzina din clasă mare - Audi 100, cu tracțiune integrală permanentă pe toate roțile. Modelul Quattro de la Audi se fabrică în anul 1991 în puțin peste 10.000 de exemplare, aceasta din cauza ofertei sale limitate. În plus, modelul decapotabil este foarte căutat de tineret. Pentru a fixa în memorie prima mașină cu tracțiune integrală permanentă, modelele mai noi Audi A4 și Audi A6 allroad cu tracțiune integrală au inclus în nume termenul Quattro.
Atributele sportive ale Audi Quattro marchează o nouă imagine de marcă
Audi Quattro nu a reprezentat doar suportul tehnologic al filialei VW, ci mai degrabă el a reprezentat noua imagine dinamică a mărcii. Proiectanții de la Ingolstadt au păstrat aripile voluminoase ale modelului cu trei uși hatchback coupé, eleronul spate, și ca ornament cele patru inele întrepătrunse pe ușile din față. Comparativ cu modelul Audi Coupé standard, varianta Audi Quattro a intrat, astfel, într-o categorie clar mai sportivă. Acest aspect a fost subliniat și de motorizare.
Motorizarea modelului Audi Quattro
În 1987, primul an de producție, a fost instalat un motor turbo cu cinci cilindri, cu capacitate de 2.1 litri, dezvoltând 147 kW (200 CP), propulsând coupé-ul până la aproape 220 km/ h. Modelul Audi Quattro atinge, astfel, 100km/h în 7,1 secunde. În anul 1984 a fost introdusă versiunea Catalyst, cu 119 kW (162 CP). În 1987, motorul de 2.1 litri a fost înlocuit cu o unitate mai mare, cu cilindre de 2.2 litri și 147 kW (200 CP). Modelul de top a fost reprezentat de Audi Quattro 20V, produs din 1989 și care avea o putere de 162 kW (220 CP), ajungând de la zero la o sută de kilometri pe oră în 6,3 secunde. Viteza poate atinge și depăși chiar 230 km/h. Modelul Audi Sport Quattro a fost conceput pentru raliuri și a fost lansat în 1983, fiind, de asemenea, produs într-un numar mic într-o variantă de stradă cu ampatament scurt și 225 kW (306 CP), atingând până la 250 km/h și accelerând până la sută în 4,9 secunde. În primăvara anului 1991, după unsprezece ani, producția Audi Quattro a fost oprită la Ingolstadt, în favoarea modelului de bază Audi S2.