- Pagină de start
- Auto
- Audi
- Audi A8
Audi A8 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Audi A8, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Audi A8
-
Audi A8 4.2 TDI QUATTRO LANG *DPF PROBLEM*STHZ*4xMASSAGE*
€ 15.999,-- 229.250 km
- 06/2012
- 258 kW (351 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65474 Bischofsheim -
Audi A8 Limousine 4.2 TDI quattro MATRIX+ACC+HUD+STHZ
€ 29.990,-TVA deductibil - 157.911 km
- 12/2016
- 283 kW (385 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
196 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-84347 Pfarrkirchen -
Audi A8 L W12 6.3 FSI tiptronic quattro
€ 42.480,-- 88.414 km
- 11/2012
- 368 kW (500 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
11,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-41460 Neuss -
Audi A8 3.0 TDI Lang Sport ed. Matrix Nachts.B&O VOLL
€ 31.490,-- 156.000 km
- 10/2016
- 193 kW (262 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
5,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
152 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Audi A8 3.0 TDI quattro*ACC*SOFT-CLOSE*NAVI*LEDER*GSD
€ 11.950,-- 181.000 km
- 02/2008
- 171 kW (232 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
8,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
231 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-90763 Fürth -
Audi A8 50 TDI 3.0 quattro tiptronic
€ 74.900,-- 18.000 km
- 05/2023
- 210 kW (286 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Motorină
-
5,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
170 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-40138 Bologna -
Audi A8 3.0 TDI quattro /MATRIX/NAVI/CAM/GARANTIE
€ 36.990,-- 64.000 km
- 01/2017
- 193 kW (262 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
6,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
157 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-54340 Bekond -
Audi A8 L 3.0 TDi quattro Lang Tiptronic *MATRIX*STANDHZ*L
€ 33.900,-TVA deductibil - 70.583 km
- 12/2017
- 193 kW (262 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12683 Berlin -
Audi A8 4.2 V8 FSI quattro tiptronic *ASI*ACC*
€ 18.900,-- 99.100 km
- 01/2004
- 246 kW (334 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
12,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
288 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-20051 Cassina De' Pecchi
Când vine vorba de mașini de lux, este imposibil să nu te gândești la modelul Audi A8. Cu toate că a fost lansat în anul 1994, istoria acestui model începe puțin mai devreme, prin anul 1988, când Audi a intrat pe piața automobilelor de lux cu modelul Audi V8. Numele provine de la puternicul motor V8 folosit pentru prima oară de către această companie. Totodată, Audi V8 a fost prima mașină Audi ce a combinat tracțiunea integrală quattro cu o cutie de viteză automată. Caroseria era din oțel galvanizat cu o garanție anti-coroziune de 10 ani. Mașina a fost proiectată pentru a deveni modelul de top al companiei, beneficiind de numeroase dotări de lux, precum interiorul din piele sau tracțiunea integrală quattro. Audi V8 a împrospătat imaginea celor de la Audi, oferind entuziaștilor auto o alternativă viabilă la ofertele unor competitori precum Mercedes Benz. Deși era construit pe platforma C3 proiectată de Volkswagen, V8 era destul de diferit față de modelele ce foloseau aceeași platformă, precum Audi 100 sau 200. Cu un design nou pentru faruri și bara de protecție, un grilaj inovator plasat pe capotă, aripi pronunțate și un interior complet diferit, V8 era disponibil doar cu jante din aliaj de 15 sau 17 țoli. În ceea ce privește motorizarea, clienții putea alege unul dintre cele două motoare V8 cu 32 de valve, unul de 3.6 litri, iar celălalt de 4.2 litri. Producția acestui model a fost oprită în anul 1993, iar în 1994 Audi a hotărât să redenumească modelul pentru a se alinia cu noua lor nomenclatură.
Prima generație A8
Salonul Auto de la Geneva din anul 1994 a găzduit lansarea oficială a noului model de lux produs de Audi, A8. Prima mare diferență față de predecesorul V8 era noua patformă din oțel D2, denumită Audi Space Frame. Pe lângă modelul standard de A8, clienții puteau cumpăra versiunea A8L, care beneficia de un ampatament mai mare. În anul 1997, A8 împreună cu modelul A6 au fost primele mașini Audi dotate cu noul Sistem Electronic de Stabilizare (ESP) pentru tracțiunea integrală. Tot atunci au fost introduse, pentru prima oară într-o mașină, airbag-uri pentru scaunele din spate. Versiunile din 1997 erau disponibile atât în varianta cu tracțiune pe față cât și în cea cu tracțiune integrală quattro. Modele cu tracțiune pe față aveau două tipuri de motoare: un V6 de 2.8 litri cu 190 cp și un V8 de 3.7 litri cu 230 cp. Versiunea cu tracțiune integrală era dotată cu un puternic motor V8 de 4.2 litri cu 295 cp. Fiind o mașină de lux, printre dotările standard se numărau interiorul din piele și lemn masiv, scaune cu încălzire încorporată, un sistem complex de control climatic și un performant sistem audio Bose. În 2001 Audi V8 putea fi achiziționat cu motorul compact W12 de 6 litri construit prin asamblarea a două motoare VR6 în dreptul arborelui cotit. Această variantă a fost destinată mai mult colecționarilor, întrucât a fost produsă în doar 750 de exemplare. Producția primei generații A8 a fost oprită în august 2002.
Generațiile ulterioare
În anul 2002 a fost lansată pe piață cea de-a doua generație A8. Noua platformă D3 a fost dezvoltată timp de aproape șase ani, permițându-le inginerilor să creeze mașini mai lungi, cu interioare mult mai spațioase. Una din prioritățile designerilor a fost crearea unei identități centrate în jurul șoferului, eliberând interiorul mașinii de numărul mare de butoane de control. Acest lucru a fost realizat prin introducerea unui sistem multimedia avansat (MMI), aceasta fiind o premieră modială. Integrat cu acest sistem era o rețea de fibră optică de mare viteză numită MOST Bus, care interconecta cele câteva zeci de microprocesoare atribuite diferitelor sisteme, oferind șoferului un nivel de control nemaiîntâlnit. Cea de-a treia generație a debutat în anul 2009 și în decursul câtorva ani, Audi A8 transformându-se într-o adevărată minune tehnologică. Printre dotările inovative se numără head-unit-ul ultraperformant cu un procesor Tegra 3, modulul infraroșu și sistemul de detecție a pietonilor pe timpul nopții sau sistemul de evitare a coliziunilor Pre sense (asemănător cu Pre-seif de la Mercedes). În momentul de față, Audi A8 are un binemeritat loc de cinste în gama mașinilor de lux.