- Pagină de start
- Auto
- Audi
- Audi 100
Audi 100 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Audi 100, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Audi 100
-
Audi 100 1,8 Automatik "Liebhaberstück"
€ 4.999,-- 148.500 km
- 12/1986
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12277 Berlin -
Audi 100 Avant 2.3 136pk Automaat NL Auto 1e Eigenaar
€ 9.949,-- 323.267 km
- 09/1990
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul de epocă
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-7913 TC HOLLANDSCHEVELD -
Audi 100 Coupé S
€ 32.500,-- 58.050 km
- 05/1972
- 83 kW (113 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75013 PARIS -
Audi 100 s
€ 35.500,-- 143.000 km
- 08/1973
- 82 kW (111 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-13100 Aix-en-Provence -
Audi 100 2.0 E C4 TÜV 08/2025 AHK
€ 2.850,-- 242.000 km
- 05/1992
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
8,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-36282 Hauneck -
Audi 100 Coupé S 115PS Doppelvergaser 1971
€ 14.999,-- 56.315 km
- 03/1971
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-35625 Hüttenberg -
Audi 100 H-Kennzeichen möglich
€ 2.222,-- 200.000 km
- 12/1992
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-14513 Teltow -
Audi 100 2.0 E,Klima,Servo,Alu,Automatik,H-Zulassung
€ 5.000,-- 199.999 km
- 04/1994
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-67063 Ludwigshafen -
Audi 100 Avant Sport 2.3 *SCHIEBEDACH*SEHR SELTEN*
€ 5.490,-- 210.000 km
- 05/1991
- 98 kW (133 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-39356 Oebisfelde-Weferlingen
Vehiculele de lux marca Audi au devenit binecunoscute în întreaga lume. Brandul german operează astăzi în cadrul Grupului Volkswagen şi se remarcă prin îmbinarea tehnologiilor avansate cu luxul şi confortul. Aceste deziderate au fost urmărite încă de la înfiinţarea companiei Audi Automobilwerke GmbH Zwickau în 1910. În acelaşi an era lansat primul vehicul: Audi Type A, propulsat de un motor cu patru cilindri, cu o capacitate de 2.612 cm³, ce permitea o viteză maximă de 75 km/oră. Până la izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial, compania s-a remarcat prin eforturile de inovare tehnologică permanentă ce au rodit în anul 1933 prin lansarea modelului Audi Front; era prima maşină europeană care combina motorul în şase cilindri cu tracţiunea pe faţă. După conflagraţie, brandul Audi a dispărut de pe piaţa auto timp de aproape două decenii, revenirea lui petrecându-se după achiziţionarea companiei de către Volkswagen. Audi 100 a fost modelul care a revigorat brandul, maşina fiind dezvoltată în secret de inginerii Audi. În anii 1970, Audi şi-a reluat eforturile de inovare tehnologică, introducând: primul motor al Grupului Volkswagen cu injecție mecanică de carburant; vehiculele cu convertoare catalitice; transmisiile cu randament ridicat; sistemul de direcţie dinamică; sistemul eROT de dezvoltare a tehnologiilor care generează energie; automobilele cu iluminare laser, programul e-tron pentru vehicule electrice şi tehnologia piloted driving.
Prima generaţie
În 1968, compania germană lansa o nouă serie de automobile din gama executive: Audi 100. Vehiculul era construit pe platformă Volkswagen C1 şi era disponibil în mai multe variante de caroserie: sedan cu două sau cu patru uşi, coupe cu două uşi, ultimul fiind foarte asemănător cu Aston Martin DBS, mai ales pe designul părţii din spate. Propulsoarele în patru cilindri de 1.8 sau 1.9 litri şi cutia de viteză în patru trepte manuală la început, apoi automată, asigurau motorizarea. Succesul automobilului a fost imediat, în anul 1971 Audi 100 fiind cel mai bine primit model al brandului german, comercializat simultan în Europa, America şi Africa.
Alte trei generaţii
Un hatchback cu cinci uşi a înlocuit versiunea coupe, odată cu cea de-a doua generaţie, iar versiunea de top a seriei, denumită Audi 200, a fost lansată în 1979 la Frankfurt Show. Motoarele turbodiesel şi TDI au marcat cea de-a treia generaţie, iar propulsoarele V6 şi V8 cea de-a patra generaţie, alături de cutia de viteză manuală în cinci sau în şase trepte. În 1994, la scoaterea din fabricaţie a seriei, Audi 100 se remarca prin dotări precum: telefon celular, tapiţerie din piele, sistem audio marca Bose, scaune încălzite pe faţă, oglinzi acţionate electric, sistem centralizat de închidere, portbagaj iluminat, cheie de contact cu emițător infraroșu sau cu lumină integrală, sistem de alarmă anti-furt, mânere suport pentru pasageri. Finisajele de calitate, nivelul ridicat de dotări şi tehnologia avansată i-au adus modelului Audi 100 titlul de Maşina Anului 1983 în Europa, în detrimentul concurenţilor Ford Sierra şi Volvo 760. Astăzi, o maşină rulată Audi 100 înseamnă preţ accesibil, fiabilitate, confort şi plăcerea de a conduce un vehicul retro performant.