Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
alfa-romeo-gt-side

Alfa Romeo GT

Alfa Romeo GT Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Alfa Romeo GT, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Peste 130 de titluri a câştigat Alfa Romeo în competiţii majore ale sporturilor cu motor, fiind unul dintre cele mai titrate branduri. Începuturile mărcii se găsesc în anul 1909, când câţiva investitori italieni au fondat Anonima Lombarda Fabbrica Automobili. Un an mai târziu era construit primul automobil ALFA 24 HP; avea motor de 1.4 litri şi 4.084 cm cubi, cutie de viteză manuală în 4 trepte şi era fabricat în trei variante de caroserie: torpedo, limuzină şi baquet, fără uşi sau parbriz. Succesul automobilului a determinat lansarea rapidă a modelului ALFA 12 HP, o versiune mai simplă a lui ALFA 24 HP; noua maşină era propulsată de motor de 2.413 cm cubi şi era disponibilă în versiunile torpedo şi sedan. Ambele maşini, precum şi modelele imediat următoare, au fost concepute de Giuseppe Merosi. În anul 1911, compania intra deja în cursele de maşini, dar Primul Război Mondial a stopat construcţia de automobile până în 1919. În 1920, compania şi-a schimbat denumirea în Alfa Romeo, iar după anul 1954 a început să construiască vehicule accesibile publicului larg, serii precum Giulietta, Matta, Dauphine, Alpha 6, Montreal, Brera, Spider câştigându-şi un loc binemeritat în preferinţele conducătorilor auto. În paralel, compania a mizat pe rezistenţa şi forţa maşinilor de curse, dar şi pe diversificarea producţiei cu camioane, autobuze, troleibuze şi vehicule comerciale uşoare. vedere din exterior Alfa Romeo GT

Dotări şi design

Alfa Romeo GT a fost prezentat la Salonul Internaţional Auto de la Geneva, în martie 2003, şi a fost pus în vânzare spre sfârşitul anului. În conceptul acestei maşini, italienii au pornit de la două modele de succes din portofoliul lor: Alfa Romeo 156 – de la care au preluat platforma ce asigura formatul coupe cu două uşi şi cinci locuri, precum şi de la hatchbackul Alfa Romeo 147– de la care s-a împrumutat designul interior, sistemul de control al climei şi sistemul electric. În ceea ce priveşte gama de motorizare, Alfa Romeo GT a fost disponibil în patru variante: 1.9 litri JTD I4 turbodiesel, 1.8 litri Twin Spark I4, 2.0 litri Twin Spark I4 şi 3.2 litri Alfa Romeo V6 – pe benzină. Cutia de viteze era disponibilă în variantele: manuală în 5 şi în 6 trepte, semi-automată în 5 trepte; pentru suspensii s-a ales marca MacPherson. Pentru designul noului model, Alfa Romeo a ales să lucreze cu compania italiană Bertone, care a optat pentru linii îndrăzneţe, sportive, pe gustul publicului pe care Alfa Romeo şi-l formase deja. Computerul de călătorie, aerul condiţionat, airbagurile, oglinzile cu dezgheţare automată, sistemul ABS şi controlul vitezei de croazieră s-au numărat printre dotările standard ale modelului, iar dotări opţionale au fost: interiorul îmbrăcat în piele, sistemul de încălzire al scaunelor şi senzorii de parbriz pentru activarea automată a ștergătoarelor. Interior Alfa Romeo GT

Modele şi premii

Designul modelului Alfa Romeo GT a fost remarcat în plan internaţional, obţinând, în anul 2014, titlul "Cel mai frumos automobil din lume" la Trienala de la Milano şi Trofeul pentru Design la Paris. Automobilul a fost comercializat în următoarele versiuni de echipare: Standard, Turismo – scaune îmbrăcate în material textil, oglinzi electrice, Q2 – scaune tapiţate în piele, Lusso – oglinzi încălzite, senzori de parcare şi interior din piele, BlackLine - cu faruri anticeaţă, sistem ISOFIX pentru fixarea scaunului pentru copil, vopsea metalică, senzori de parcare, indicator de serviciu, şi Cloverleaf – scaune sport, ajustarea direcţiei de înclinare a roţilor, ajustarea distanţei dintre roţi, ştergătoare pentru faruri, telecomandă pentru sistemul audio. Toate aceste caracteristici, alături de preţul accesibil, designul atractiv şi fiabilitate reafirmă statutul unui autovehicul rulat Alfa Romeo ca un concurent puternic pentru autoturisme similare din clasa sa: BMW Seria 1 Coupé, Mazda RX-8, Mercedes-Benz Clasa C Sports Coupé.