Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
alfa-romeo-156-seitenansicht

Alfa Romeo 156

Alfa Romeo 156 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Alfa Romeo 156, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În luna iunie 1910, ia naștere compania de autovehicule Alfa Romeo, la Milano, urmând din 1911 să fie implicată și în construirea mașinilor de curse, urmând să dobândească o reputație de durată în producerea mașinilor sport scumpe. Între anii 1932-1986, compania a aparținut statului italian, iar din luna februarie a anului 2007 a devenit parte a Companiei Fiat. La origini, cel care a creat compania a fost Alexandre Darracq, în 1906, primind sprijin din partea unor investitori italieni. La începutul anului 1910 au fost disponibile primele automobile produse, iar noua companie și-a schimbat numele în A.L.F.A (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili ), la început fiind implicat în parteneriat și Darracq. În anul 1910 a apărut și primul produs non-Darracq, 24 HP, de proiectare ocupându-se Giuseppe Merosi. De asemenea, compania a mai fost implicată în cursele de motoare, avându-l reprezentant pe Franchini Ronzoni în 1911. Din anul 1915, societatea are un nou șef, Nicola Romeo, care a schimbat producția fabricii pentru confecționarea de echipament militar pentru italieni și aliații acestora. În 1920, numele companiei a fost schimbat la Alfa Romeo, urmând să lanseze primul model Torpedo. Au mai concurat în cursele de Formula 1, avându-l pe Enzo Ferrari drept fondator al echipei Alfa Romeo în 1929, înainte de a deveni independent în 1939, fapt bine cunoscut în prezent prin compania Ferrari. Alfa Romeo 156 privita din exterior

Modelul 156

Alfa Romeo 156 ( Tipo 932 ) este un automobil compact executiv produs de producătorul Italian de automobile Alfa Romeo 1996-2007 (T4 Crosswagon a fost produs la sfârșitul anului 2007. Acesta a fost introdus în 1997 la Frankfurt Motor Show, ca înlocuitor pentru Alfa Romeo 155. Mașinile au fost asamblate la Fiat Group, la fabrica din Pomigliano d'Arco, Italia și General Motors în Rayong, Thailanda (producția în Thailanda a început în martie 2002 și a durat câțiva ani până când mașinile au fost direcționate pentru piețele din Asia). Între 1997 și 2005, au fost produse 680.000 de automobile. La început, gama de motoare cuprindea patru cilindri, Spark Twin (1.6 L 120 CP (88 kw ), 1,8 L 144 CP (106 kw) și 2,0 L 155 CP (114 kw)) 16 valve, motoare cu sincronizare variabilă a supapelor, împreună cu Right4 de 1.9 litri 8 valve 105 CP (77 kw) și Right5 2.4 litri 10 valve de 136 CP (100 kw). Până în ianuarie 2002, motorul din vârful gamei a fost de 2,5 litri, 24 valve motor Alfa Romeo V6 evaluat la 190 CP (140 kw). Inițial, gama 156 a fost disponibilă cu diferite opțiuni (pachete), cum ar fi un pachet sport care includea tapițerie Blitz, interior de piele și scaune Recaro. Acesta a inclus, de asemenea, roți de 16 inch (410 mm). A existat, deasemenea, un model disponibil cu interior și volan cu mahon. interiourul Alfa Romeo 156

A doua serie

La sfârșitul anului 2003 a avut loc lansarea unui facelift 156, cu o nouă față și un spate îmbunătățit, proiectat de Giorgetto Giugiaro. Modelul GTA nu a primit niciodată modificări la exterior. Motorul diesel a suferit o mare reinterpretare, nou cu patru supape, injecție cu 1400 bari presiune maximă, cu până la cinci injecții pe ciclu și cu un zgomot redus, consum și performanțe mai mari. El a fost evaluat la 140/150 CP (103/110 kw ) pentru Right4 și 1.9 litri 16 valve și 175 CP (129 kw) pentru Right5 2.4 litri 20 de valve, fiind un model accesibil și căutat pe piața mașinilor la mâna a doua datorită flexibilității sale.